Ga naar inhoud

scanner pdf probleem


Aanbevolen berichten

Hallo; Wanneer ik een formulier scan (voor een e-mail), wordt deze opgeslagen als jpg. (met daarvoor de Adobe photo shop icoon.) de ontvanger v.d.mail kan de bijlage niet openen of de bijlage is heel groot. Kan de scanner de gescande brief niet als Adobe reader (6) opslaan?. Dat is bij mij niet in te stellen. Scannen viaAdobe reader lukt mij niet( je kan niet importeren.) Weet iemand de oplossing ? Of moet ik adobe update kopen? Gaarne oplossing mvrgr Cees Vader
Link naar reactie
Je kan natuurlijk wel met een OCR programma een tekst ook daadwerkelijk als tekst inscannen, niet als afbeelding van de tekst, wat dus nu is gebeurt. Vervolgens kun je eventueel de tekst met openoffice.org (http://www.openoffice.org) opslaan als PDF bestand welke je kunt openen in Adobe Acrobat (reader)
Link naar reactie
ik scan niet alleen met een lagere resulutie maar ook gebruik ik niet het zware .jpg formaat met opslaan ik gebruik ook niet de auto email functie van de scanner maar een los grafisch programma dan kijk ik ook wat voor soort scan moet het wezen 1 is de orgineel z/w dan doe ik ook scannen (bij mijn grafisch programma met lineart is het veel grijs waarden dan in grijs warden is het kleur maar niet te veel dan is 256 kleuren ook genoeg in alle 3 de gevallen is .gif opslag dan voldoende en heb je al 1/3 van je bestand gewonnen bij de zelfde opslag als .jpg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...