Ga naar inhoud

muis-probleempje


Aanbevolen berichten

Goedemiddag Ik heb hier een klein probleempje waar ik echt geen raad meer mee weet. Er staat hier een PC (P4, Win XP Home) met een logitech cordless optical mouse. Nu verandert de muispijl af en toe van een normale aanwijzer naar eentje met een cd'tje erbj, net oftie een cd aan het lezen is. Maar dat kan helemaal niet want allebei de drives zijn leeg. Zou echt niet weten hoe ik dat weghaal of verhelp. Nieuwste drivers geinstalleerd, standaard cursors geselecteerd in Win. Weet het echt niet meer... Iemand anders misschien ??
Link naar reactie
Misschien heeft het hier iets mee te maken, gaat over dezelfde muis, schijnen heel wat problemen mee te zijn: verspringende/veranderende cursor... Ik heb op mijn werk ook al twee van dezelfde muizen gezien die dit soort kuren hadden. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=116725 Zoals je kan zien in het topic blijkt het uiteindelijk door een ander apparaat te komen dat in de weg zit (wacom penmuis) Misschien zit er bij jou ook een apparaat in de weg dat de muis van slag brengt?
Link naar reactie
[quote:72f1caea07="EdeVries"]Goedemiddag Ik heb hier een klein probleempje waar ik echt geen raad meer mee weet. Er staat hier een PC (P4, Win XP Home) met een logitech cordless optical mouse. Nu verandert de muispijl af en toe van een normale aanwijzer naar eentje met een cd'tje erbj, net oftie een cd aan het lezen is. Maar dat kan helemaal niet want allebei de drives zijn leeg. [/quote:72f1caea07] Hier heb ik ook last van. Een gebruiker gebruikt zijn Creative Optical muis aangesloten via de USB-poort op een Windows 2000 P4 2.0 Ghz. Er wordt naast de cd-rom speler een externe brander (ook via USB) gebruikt. Maar daar ligt het niet aan want als ik die er uit haal blijft het hetzelfde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...