Ga naar inhoud

Sata Schijf Hulp


Aanbevolen berichten

Hallo Allen, Ik heb een probleempje, ik heb een normale maxtor 80gig ide harde schijf als primairy staan. tevens mijn enige schijf. Nu heb ik een 160gb maxtor Sata hd gekocht. Dus ik zoek mijn sata kabeltjes op die ik bij mijn mobo kreeg , steek ze erin , harde schijf erin, stroom erin,data kabeltje erin. Hij zit! Fijn alles past :) Dus ik doe mijn pc aan , ga naar mijn bios ....... naar advanced huppeldepup, onboard pci controllers , Serial ata controller zet ik op enabled. k save settings , en reboot. Voor mijn opstarten krijg ik FastTrack bios not installed ofzo. Kom in windows , nu kijk ik of ie mijn hd herkent , ga naar systeembeheer , computerbeheer , opslag. Hij ziet em niet :(!!! toen naar aparaatbeheer, harde schijven , ik zie mijn oude 80g ide maxtor staan. En daarbij staat een scsi aparaat wat mijn andere maxtor hd moet zijn! Ik snap er niks van waarom ie dit doet , kan iemand mij helpen?!? Bij voorbaat dank Arno!! specs: amd2400 MSI K7 mainboard VIA KT400 Chipsetbased KT4 Ultra 1gb ddr ram 33mhz 80gb maxtor, 160gb sata maxtor :( en wat meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...