Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een usb stick. Ik weet nog niet of ik 256 of 512 koop... Nou las ik een stuk in de oude computertotaal, maar die prijzen zijn (natuurlijk na die tijd) behoorlijk achterhaald. Zijn er echte aanraders? Ik ga voor snelheid, prijs is minder belangrijk. Ik zat te denken aan Kingston. Goede keus? Nee, andere suggesties?
Link naar reactie
Volgens mij maken de merken niet zo heel veel uit, ik denk dat als je een bekend merk neemt, zoals kingston dat je al noemt, zal je wel goed zitten. Als je btw snelheid wilt, neem dan een sleutel die usb 2.0 ondersteunt (ik ga er van uit dat de pc die je hebt ook usb 2.0 heeft, anders moet je met het langzamere usb 1.1 werken). De overdrachtsnelheid via usb 2.0 gaat behoorlijk vlot.
Link naar reactie
[quote:8186196c8a="jackdegek"]Als je btw snelheid wilt, neem dan een sleutel die usb 2.0 ondersteunt (ik ga er van uit dat de pc die je hebt ook usb 2.0 heeft, anders moet je met het langzamere usb 1.1 werken). De overdrachtsnelheid via usb 2.0 gaat behoorlijk vlot.[/quote:8186196c8a]In datzelfde artikel in de C!T kwam ook aan het licht dat interface (USB2.0 vs 1.1) niet altijd snelheidswinst betekend. De accesstijd van het geheugen is ook sterk van invloed op de totale overdrachtssnelheid. Daarnaast; USB 2.0 is niet per definitie sneller dan USB 1.1; de langzaamste USB 2.0 is even snel als de snelste USB 1.1 (uit m'n hoofd 12,5mbit/s).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...