Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil van mijn videokaart naar mijn tv-kaart. Meerder mensen doen dat die mohaa spelen, om te "recorden" tijdens het spelen. Ze zeggen dat het bij mij ook zou kunnen. Van deze videokaart: [img:e50e77d469]http://murderers.members.creativehosting.nl/DSC00916.JPG[/img:e50e77d469] Naar deze tv-kaart: [img:e50e77d469]http://murderers.members.creativehosting.nl/DSC00917.JPG[/img:e50e77d469]
Link naar reactie
kun je dan niet vragen aan die mensen hoe zij dat gedaan hebben ?? Het enige wat ik nu kan bedenken is van DVI naar VGA. Dan van VGA naar composiet (trust Televiewer o.i.d.) en daarachter een Modulator om dat composiet-signaal op de antenne erbij te zetten. Totale kosten zouden dan iets van 140-150euro zijn. Maar misschien is er wel een omvormer die dat meteen kan doen hoor.
Link naar reactie
Volgens mij, als ik goed door het gaatje onder de grafische kaart naar binnenkijk van de pc, is het een medion 8083xl, van de aldi. Zover ik weet heeft die aan de achterzijde, wanneer je naar de achterkant van de pc kijkt, aan de rechterkant in het midden, een scart aansluiting, dat is de aansluiting waarop je een tv, of video kan aansluiten. Op de oudere medion (aldi) pc's (8080xl en 8008xl) zat de tv uitgang gewoon op de vga kaart in composiet variant. Mocht je tv geen scart ingang hebben, dan kan je op de scart uitgang van de pc een verloopstekker naar composiet en s-video stoppen, en die kabels naar de tv leiden. Maar haast elke tv heeft een scart ingang (aan de achterzijde). Op een dvi uitgang kan je zonder ingewikkelde extra apparatuur geen tv aansluiten, dat kan alleen met een dvi --> vga --> televieuwer. Succes, Scenic20
Link naar reactie
[quote:3a7c214261="scenic20"]Volgens mij, als ik goed door het gaatje onder de grafische kaart naar binnenkijk van de pc, is het een medion 8083xl, van de aldi. Zover ik weet heeft die aan de achterzijde, wanneer je naar de achterkant van de pc kijkt, aan de rechterkant in het midden, een scart aansluiting, dat is de aansluiting waarop je een tv, of video kan aansluiten. Op de oudere medion (aldi) pc's (8080xl en 8008xl) zat de tv uitgang gewoon op de vga kaart in composiet variant. Mocht je tv geen scart ingang hebben, dan kan je op de scart uitgang van de pc een verloopstekker naar composiet en s-video stoppen, en die kabels naar de tv leiden. Maar haast elke tv heeft een scart ingang (aan de achterzijde). Op een dvi uitgang kan je zonder ingewikkelde extra apparatuur geen tv aansluiten, dat kan alleen met een dvi --> vga --> televieuwer. Succes, Scenic20[/quote:3a7c214261] Zou die manier die ik wil doen kunnen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...