anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Delen Geplaatst: 1 april 2004 DVI to coax, waar kan ik die kabels kopen/bestellen? Ben al bij paar winkels geweest, maar hadden ze niet :( . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2004 bij een electrotechnische zaak denk ik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2004 Rare kabel, wat wil je daarmee doen dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2004 Wil je DVI naar composiet ?? Of wil je DVI naar antenne-coax ??? Allebei trouwens niet zomaar mogelijk. Ook een elektronica winkel heeft daar zo geen kant en klare oplossing voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2004 Ik wil van mijn videokaart naar mijn tv-kaart. Meerder mensen doen dat die mohaa spelen, om te "recorden" tijdens het spelen. Ze zeggen dat het bij mij ook zou kunnen. Van deze videokaart: [img:e50e77d469]http://murderers.members.creativehosting.nl/DSC00916.JPG[/img:e50e77d469] Naar deze tv-kaart: [img:e50e77d469]http://murderers.members.creativehosting.nl/DSC00917.JPG[/img:e50e77d469] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2004 je zou een omvormer of een hf module moeten hebben om te willen doen wat jij wil hebben de ingang moet dan dvi zijn en de uitgang een frequentie binnen de ontvangst (meestal op kanaal 40) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2004 kun je dan niet vragen aan die mensen hoe zij dat gedaan hebben ?? Het enige wat ik nu kan bedenken is van DVI naar VGA. Dan van VGA naar composiet (trust Televiewer o.i.d.) en daarachter een Modulator om dat composiet-signaal op de antenne erbij te zetten. Totale kosten zouden dan iets van 140-150euro zijn. Maar misschien is er wel een omvormer die dat meteen kan doen hoor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Volgens mij, als ik goed door het gaatje onder de grafische kaart naar binnenkijk van de pc, is het een medion 8083xl, van de aldi. Zover ik weet heeft die aan de achterzijde, wanneer je naar de achterkant van de pc kijkt, aan de rechterkant in het midden, een scart aansluiting, dat is de aansluiting waarop je een tv, of video kan aansluiten. Op de oudere medion (aldi) pc's (8080xl en 8008xl) zat de tv uitgang gewoon op de vga kaart in composiet variant. Mocht je tv geen scart ingang hebben, dan kan je op de scart uitgang van de pc een verloopstekker naar composiet en s-video stoppen, en die kabels naar de tv leiden. Maar haast elke tv heeft een scart ingang (aan de achterzijde). Op een dvi uitgang kan je zonder ingewikkelde extra apparatuur geen tv aansluiten, dat kan alleen met een dvi --> vga --> televieuwer. Succes, Scenic20 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 [quote:3a7c214261="scenic20"]Volgens mij, als ik goed door het gaatje onder de grafische kaart naar binnenkijk van de pc, is het een medion 8083xl, van de aldi. Zover ik weet heeft die aan de achterzijde, wanneer je naar de achterkant van de pc kijkt, aan de rechterkant in het midden, een scart aansluiting, dat is de aansluiting waarop je een tv, of video kan aansluiten. Op de oudere medion (aldi) pc's (8080xl en 8008xl) zat de tv uitgang gewoon op de vga kaart in composiet variant. Mocht je tv geen scart ingang hebben, dan kan je op de scart uitgang van de pc een verloopstekker naar composiet en s-video stoppen, en die kabels naar de tv leiden. Maar haast elke tv heeft een scart ingang (aan de achterzijde). Op een dvi uitgang kan je zonder ingewikkelde extra apparatuur geen tv aansluiten, dat kan alleen met een dvi --> vga --> televieuwer. Succes, Scenic20[/quote:3a7c214261] Zou die manier die ik wil doen kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2004 Welke manier? Dvi --> coax, nee, dat gaat niet. Dvi is niet in staat om signaal op een kanaal uit te zenden, daarbij is dvi digitaal, en coax analoog Scenic20 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen