Ga naar inhoud

DVD+R lezen op LG DRD8160B


Aanbevolen berichten

Om de een of andere reden leest mijn DVD speler geen DVD+r af, noch video, noch data. Ik heb niet getest of hij het wel doet op DVD-r/rw, omdat ik die niet heb :) De DVD's doen het wel op andere spelers, zowel stand alone als inbouw.. Weet iemand een manier om m toch de DVD+'s te kunnen laten lezen? "normale" DVDs pakt ie zonder problemen.. (edit:) zou een firmware update helpen?
Link naar reactie
Geen wonder: Zie laatste regels van onderstaande specificaties. Deze DVD- speler leest geen DVD+ R en +RW. ---------- DRD-8160B 16x DVD-ROM DRIVE FEATURES: - Data Transfer Rate DVD-ROM 21.6MB/sec (16x Max.) CD-ROM 7.2MB/sec (48x Max.) - Average Access Time DVD-ROM 120ms CD-ROM 100ms - 512KB Buffer - Convenient E-IDE/ATAPI Interface - MPC III Compliant - Plug and Play Ready - DVD-R/RW, CD-RW, CD-R Compatible
Link naar reactie
mm ja, maar die sepcificaties stammen uit de tijd dat er nog geen DVD-branders waren. En veel van mn vrienden hebben even oude DVD-spelers, die dat wel kunnen. Dus ik denk dat het er daarom gewoon niet bijstaat.. Maar je hebt gelijk, want dit staat er ook bij "supported formats: DVD-R/RW, DVD-ROM, DVD-Video, CD-R/RW, Photo CD, CD-ROM, CD-DA, Mixed Mode, CD-ROM XA, Video CD, DVD-Dual" (damn that stinks :evil: ) Naja, dat wordt alles op DVD-R vragen :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...