anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Om de een of andere reden leest mijn DVD speler geen DVD+r af, noch video, noch data. Ik heb niet getest of hij het wel doet op DVD-r/rw, omdat ik die niet heb :) De DVD's doen het wel op andere spelers, zowel stand alone als inbouw.. Weet iemand een manier om m toch de DVD+'s te kunnen laten lezen? "normale" DVDs pakt ie zonder problemen.. (edit:) zou een firmware update helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 Geen wonder: Zie laatste regels van onderstaande specificaties. Deze DVD- speler leest geen DVD+ R en +RW. ---------- DRD-8160B 16x DVD-ROM DRIVE FEATURES: - Data Transfer Rate DVD-ROM 21.6MB/sec (16x Max.) CD-ROM 7.2MB/sec (48x Max.) - Average Access Time DVD-ROM 120ms CD-ROM 100ms - 512KB Buffer - Convenient E-IDE/ATAPI Interface - MPC III Compliant - Plug and Play Ready - DVD-R/RW, CD-RW, CD-R Compatible Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2004 mm ja, maar die sepcificaties stammen uit de tijd dat er nog geen DVD-branders waren. En veel van mn vrienden hebben even oude DVD-spelers, die dat wel kunnen. Dus ik denk dat het er daarom gewoon niet bijstaat.. Maar je hebt gelijk, want dit staat er ook bij "supported formats: DVD-R/RW, DVD-ROM, DVD-Video, CD-R/RW, Photo CD, CD-ROM, CD-DA, Mixed Mode, CD-ROM XA, Video CD, DVD-Dual" (damn that stinks :evil: ) Naja, dat wordt alles op DVD-R vragen :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2004 De firmware update helpt idd ook vaak bij de oudere dvd lezers. Ook al koop je een nieuwe lezer het word bijna nooit gearandeerd dat hij ook daadwerkelijk dvd + leest Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Als je toevallig een DVD-recorder hebt van Liteon kan je een tooltje downloaden van hun site waarbij iets gereset wordt gebrande DVD+R(W) schijfjes waardoor ze een hogere leescompatibiliteit krijgen op gewone DVD-ROM's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 mm helaas heb ik geen brander, dan zou ik die ook wel gebruiken voor de DVDtjes :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen