Ga naar inhoud

mustek 600 USB onder Windows 2000


Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik overgestapt van Windows 98 SE naar Windows Professional 2000. Heb de laatste updates en Service Packs gedownload. Mijn scanner (Mustek 600 USB) laat zich echter niet meer installeren. Drivers alleen geschikt voor W98. Even zoeken op internet, zou je zeggen, maar nee hoor. Ga me nou niet vertellen dat ik een nieuwe scanner moet aanschaffen... Wie weet wat Windows wil?
Link naar reactie
Nee, met W98 heb ik het gehad. Ik houd niet van het werken met twee verschillende OS-en. Natuurlijk kan ik de scanner nog wel op een oude PC (boven) met W98 gebruiken, maar ik wil graag in de huiskamer kunnen scannen. Is dat te veel gevraagd? Ben op Vuescan wezen kijken, maar kan daar alleen een driver voor W98 vinden. Weet iemand niet een listige truc??
Link naar reactie
[quote:a58d8f5d6c="Harry van de Wiel"]Nee, met W98 heb ik het gehad. Ik houd niet van het werken met twee verschillende OS-en. Natuurlijk kan ik de scanner nog wel op een oude PC (boven) met W98 gebruiken, maar ik wil graag in de huiskamer kunnen scannen. Is dat te veel gevraagd? Ben op Vuescan wezen kijken, maar kan daar alleen een driver voor W98 vinden. Weet iemand niet een listige truc??[/quote:a58d8f5d6c]je moet niet de drivers dawnloaden maar het programma vuescan
Link naar reactie
[quote:26a8713a53="Harry van de Wiel"] Nee, met W98 heb ik het gehad. Ik houd niet van het werken met twee verschillende OS-en. [/quote:26a8713a53] Wat je wil ... Ik heb zelf W98SE, W2K, WinXPsp1a en WinXPsp2beta op vier verschillende partities staan. Helemaal geen problemen mee ... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...