anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Delen Geplaatst: 30 april 2004 Sinds kort ben ik overgestapt van Windows 98 SE naar Windows Professional 2000. Heb de laatste updates en Service Packs gedownload. Mijn scanner (Mustek 600 USB) laat zich echter niet meer installeren. Drivers alleen geschikt voor W98. Even zoeken op internet, zou je zeggen, maar nee hoor. Ga me nou niet vertellen dat ik een nieuwe scanner moet aanschaffen... Wie weet wat Windows wil? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=55992 Gebruikersnaam: drivers Wachtwoord: all Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 Natuurlijk ook al gedaan, maar nee hoor... Niettemin bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 En ook op de officiele site gekeken? http://www.mustek.de/eng_/html/treiber/scanner_scanexpress_usb.htm Als daar geen werkende driver te vinden is betwijfel ik of die wel bestaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 Nee, had ik nog niet gedaan, want die kende ik niet. Daar staat echter alleen een driver voor Windows 98. Moet ik nu echt deze prima scanner wegdoen en een nieuwe kopen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 Je zou niet de eerste zijn. Ondersteuning voor scanners is belabberd onder 2000/XP en veel fabrikanten verkopen liever een nieuwe dan dat ze voor oude produkten nieuwe drivers maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 misschien dat vuescan helpt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 Je had ook W2K in een partitie naast W98SE kunnen installeren ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 ja net als bosje zegt . probeer het eens met vuescan daar mee krijg je bijna elke scanner mee aan de praat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 Nee, met W98 heb ik het gehad. Ik houd niet van het werken met twee verschillende OS-en. Natuurlijk kan ik de scanner nog wel op een oude PC (boven) met W98 gebruiken, maar ik wil graag in de huiskamer kunnen scannen. Is dat te veel gevraagd? Ben op Vuescan wezen kijken, maar kan daar alleen een driver voor W98 vinden. Weet iemand niet een listige truc?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 [quote:a58d8f5d6c="Harry van de Wiel"]Nee, met W98 heb ik het gehad. Ik houd niet van het werken met twee verschillende OS-en. Natuurlijk kan ik de scanner nog wel op een oude PC (boven) met W98 gebruiken, maar ik wil graag in de huiskamer kunnen scannen. Is dat te veel gevraagd? Ben op Vuescan wezen kijken, maar kan daar alleen een driver voor W98 vinden. Weet iemand niet een listige truc??[/quote:a58d8f5d6c]je moet niet de drivers dawnloaden maar het programma vuescan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 [url=http://www.hamrick.com/files/vuesca76.exe]VueScan 7.6.84[/url] 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2004 [quote:26a8713a53="Harry van de Wiel"] Nee, met W98 heb ik het gehad. Ik houd niet van het werken met twee verschillende OS-en. [/quote:26a8713a53] Wat je wil ... Ik heb zelf W98SE, W2K, WinXPsp1a en WinXPsp2beta op vier verschillende partities staan. Helemaal geen problemen mee ... :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen