Ga naar inhoud

iso-bestand branden met nero


Aanbevolen berichten

het bestand is ingepakt in winrar en heet: (pc game) max payne 2 cd 1/2 (2 bestanden). Als ik dan naar de eigenschappen ga, zie ik als ms-dos naam: pcgam~2.iso Als ik dit bestand uitpak, krijg ik de inhoud te zien. Daarin staan onder andere de volgende mappen in: help, directX9, bin, data, etc. Als ik het bestand niet uitpak, kan ik via nero de optie schijfimage (nrg/iso/cue) kiezen.
Link naar reactie
[quote:3f1c78ac05="feike1977"]het bestand is ingepakt in winrar en heet: (pc game) max payne 2 cd 1/2 (2 bestanden). [/quote:3f1c78ac05]Het bestand is helemaal niet ingepakt met Winrar, alleen is Winrar een programma dat die extentie herkent en er mee om kan gaan. Vandaar dat er een winrar icoontje voor staat. Aangezien je illegaal een spel hebt gedownload, kun je overigens verdere hulp in dit topic wel vergeten. Er zijn namelijk regels: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php#5 BTW, het correcte antwoord staat hierboven trouwens al beschreven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...