anoniem Geplaatst: 17 maart 2004 Delen Geplaatst: 17 maart 2004 ik heb twee iso-bestanden gedownload. Dze bestanden zijn ingepakt met winrar (name.iso). Nu wil ik deze bestanden gaan branden op 2 cd`s. Moet ik nu eerst deze bestanden uitpakken met winrar en daarna gaan branden met nero? Hoe moet ik precies zo`n bestand branden met nero? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2004 RAR uitpakken, nero in help-functie "ISO branden" opzoeken. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2004 Winrar ondersteund .iso extensies, je kan dan dus de inhoud zien, je moet ze NIET uitpakken, maar gewoon Burn Image kiezen vanuit Nero en dan de iso-file selecteren, that's it. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2004 ik gebruik nero 5.5.10. Moet ik bij het opstarten dan de optie "schijfimage" kiezen en dan bij bestandstypen kiezen voor "image bestanden (nrg/iso/cue)? En vervolgens gaan branden? De ingepakte bestanden bevatten allebei een bin-map. Maakt dat nog iets uit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2004 Dus als ik het goed begrijp heb je na het uitpakken een .bin file (daar je eerst .iso zei). Als je inderdaad een bin file hebt moet je de .cue file selecteren bij schrijf image. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2004 het bestand is ingepakt in winrar en heet: (pc game) max payne 2 cd 1/2 (2 bestanden). Als ik dan naar de eigenschappen ga, zie ik als ms-dos naam: pcgam~2.iso Als ik dit bestand uitpak, krijg ik de inhoud te zien. Daarin staan onder andere de volgende mappen in: help, directX9, bin, data, etc. Als ik het bestand niet uitpak, kan ik via nero de optie schijfimage (nrg/iso/cue) kiezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2004 [quote:3f1c78ac05="feike1977"]het bestand is ingepakt in winrar en heet: (pc game) max payne 2 cd 1/2 (2 bestanden). [/quote:3f1c78ac05]Het bestand is helemaal niet ingepakt met Winrar, alleen is Winrar een programma dat die extentie herkent en er mee om kan gaan. Vandaar dat er een winrar icoontje voor staat. Aangezien je illegaal een spel hebt gedownload, kun je overigens verdere hulp in dit topic wel vergeten. Er zijn namelijk regels: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php#5 BTW, het correcte antwoord staat hierboven trouwens al beschreven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2004 oei.... op slot dan maar... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen