Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:cefdba55ef="blink"]hallo jongens van het forum.[/quote:cefdba55ef]Dit gaan de vrouwen op het form niet waarderen :D [quote:cefdba55ef]ik heb een probleem.nadat ik mijn spel/spellen. heb geinstald wat wel lukt zegt ie dat ie de cd niet kan lezen. hij zegt plaats de juiste cd rom?[/quote:cefdba55ef] Het betreft toch wel originele spellen hè, dus geen kopie "van de buurman"...?
Link naar reactie
[quote:362aa6edfa="Captain_Kansloos"][quote:362aa6edfa="blink"]hallo jongens van het forum.[/quote:362aa6edfa]Dit gaan de vrouwen op het form niet waarderen :D [quote:362aa6edfa]ik heb een probleem.nadat ik mijn spel/spellen. heb geinstald wat wel lukt zegt ie dat ie de cd niet kan lezen. hij zegt plaats de juiste cd rom?[/quote:362aa6edfa] Het betreft toch wel originele spellen hè, dus geen kopie "van de buurman"...?[/quote:362aa6edfa] Ter verduidelijking over je buurman : normaliter is dit de foutboodscahp die je krijgt indien je geen 100 percent kopie hebt gemaakt van een beveiligd spel (meestal SD2 en Securom2)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...