anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Delen Geplaatst: 16 maart 2004 hallo jongens van het forum. ik heb een probleem.nadat ik mijn spel/spellen. heb geinstald wat wel lukt zegt ie dat ie de cd niet kan lezen. hij zegt plaats de juiste cd rom? wie kan mij helpen alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 [quote:cefdba55ef="blink"]hallo jongens van het forum.[/quote:cefdba55ef]Dit gaan de vrouwen op het form niet waarderen :D [quote:cefdba55ef]ik heb een probleem.nadat ik mijn spel/spellen. heb geinstald wat wel lukt zegt ie dat ie de cd niet kan lezen. hij zegt plaats de juiste cd rom?[/quote:cefdba55ef] Het betreft toch wel originele spellen hè, dus geen kopie "van de buurman"...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 [quote:362aa6edfa="Captain_Kansloos"][quote:362aa6edfa="blink"]hallo jongens van het forum.[/quote:362aa6edfa]Dit gaan de vrouwen op het form niet waarderen :D [quote:362aa6edfa]ik heb een probleem.nadat ik mijn spel/spellen. heb geinstald wat wel lukt zegt ie dat ie de cd niet kan lezen. hij zegt plaats de juiste cd rom?[/quote:362aa6edfa] Het betreft toch wel originele spellen hè, dus geen kopie "van de buurman"...?[/quote:362aa6edfa] Ter verduidelijking over je buurman : normaliter is dit de foutboodscahp die je krijgt indien je geen 100 percent kopie hebt gemaakt van een beveiligd spel (meestal SD2 en Securom2) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2004 het gaat over orginelen spellen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2004 ik kan je geen 'bestandje' geven dat je problemen oplost....als je een beetje op google zoekt met die melding zijn er genoeg antwoorden op al je (kopieer) vragen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen