Ga naar inhoud

PDA met GPS (tips ideeën?)


Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje op zoek naar een PDA met GPS erop maar weet eigenlijk niet goed wat er op de markt is en waar je op moet letten het GPS systeem wil ik als het mogelijk graag voor heel Europa (geen idee hoeveel geheugen het inneemt op de PDA etc) heeft iemand tips, ideeën en ook wat het ongeveer moet kosten alvast bedankt
Link naar reactie
Pda shop vind ik niet echt goedkoop. Ik zou zeggen, kijk eens op www.pocketpc-club.nl Daar is veel informatie te vinden en er is ook een compleet forum bij. Ik heb zelf een ipaq 2210 met tomtom 2 en ben daar goed over te spreken. Kostte destijds 700 euro.Nu een 100 euro minder schat ik.Je hebt, zeker voor heel Europa, op zijn minst 256 mb geheugen nodig.In een 2210 kan zowel CF als sd geheugen in.Hij heeft ook bleutooth, kan ok erg handig zijn. Ik kan er zo internet mee op via gprs over bleutooth, met m'n 6310i. Heb met andere pocket pc's geen ervaring.Heb wel een medion van de aldi in handen gehad, maar het is echt een wereld van verschil, of je een medion of een Hp in je handen hebt. Dan bedoel ik qua behuizing en bediening. Hij mag dan wel goedkoop zijn zo'n medion, maar ik betaal liever wat meer voor betere kwaliteit.Heb ook al veel problemen gelezen over die medions. Ze hebben ook eigen navigatiesoftware maar die haalt het niet bij die van tomtom. Een kijkje op het forum wat ik zojuist noemde kan je misschien wat meer helderheid verschaffen.
Link naar reactie
[quote:19daf09028="Krekel"][quote:19daf09028="Rumaro"]Let wel op het volgende: Stel, je wilt van hier naar Spanje, dan kun je dat NIET in één keer ingeven!> Je moet van landsgrens tot landsgrens plannen !.[/quote:19daf09028] nee hoor , moet je gewoon citymaps europa kopen kun je naar alle grote steden plannen. Peter[/quote:19daf09028] En voor welk navigatieprogtamma is dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...