anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Ik ben al een tijdje op zoek naar een PDA met GPS erop maar weet eigenlijk niet goed wat er op de markt is en waar je op moet letten het GPS systeem wil ik als het mogelijk graag voor heel Europa (geen idee hoeveel geheugen het inneemt op de PDA etc) heeft iemand tips, ideeën en ook wat het ongeveer moet kosten alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Ja momenteel word je overspoeld met die dingen. Leuk om te hebben. Kijk [url=http://www.pdashop.nl/]hier[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2004 Pda shop vind ik niet echt goedkoop. Ik zou zeggen, kijk eens op www.pocketpc-club.nl Daar is veel informatie te vinden en er is ook een compleet forum bij. Ik heb zelf een ipaq 2210 met tomtom 2 en ben daar goed over te spreken. Kostte destijds 700 euro.Nu een 100 euro minder schat ik.Je hebt, zeker voor heel Europa, op zijn minst 256 mb geheugen nodig.In een 2210 kan zowel CF als sd geheugen in.Hij heeft ook bleutooth, kan ok erg handig zijn. Ik kan er zo internet mee op via gprs over bleutooth, met m'n 6310i. Heb met andere pocket pc's geen ervaring.Heb wel een medion van de aldi in handen gehad, maar het is echt een wereld van verschil, of je een medion of een Hp in je handen hebt. Dan bedoel ik qua behuizing en bediening. Hij mag dan wel goedkoop zijn zo'n medion, maar ik betaal liever wat meer voor betere kwaliteit.Heb ook al veel problemen gelezen over die medions. Ze hebben ook eigen navigatiesoftware maar die haalt het niet bij die van tomtom. Een kijkje op het forum wat ik zojuist noemde kan je misschien wat meer helderheid verschaffen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2004 Let wel op het volgende: Stel, je wilt van hier naar Spanje, dan kun je dat NIET in één keer ingeven!> Je moet van landsgrens tot landsgrens plannen !. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Ik heb zo'n medion bij de Aldi gekocht, en de Navigatie werkt echt perfect. En verder zit er alles op en aan, er zit zelfs nog een extra geheugenkaart van 256 MB bij. Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 [quote:208bbd3d50="Rumaro"]Let wel op het volgende: Stel, je wilt van hier naar Spanje, dan kun je dat NIET in één keer ingeven!> Je moet van landsgrens tot landsgrens plannen !.[/quote:208bbd3d50] nee hoor , moet je gewoon citymaps europa kopen kun je naar alle grote steden plannen. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 [quote:19daf09028="Krekel"][quote:19daf09028="Rumaro"]Let wel op het volgende: Stel, je wilt van hier naar Spanje, dan kun je dat NIET in één keer ingeven!> Je moet van landsgrens tot landsgrens plannen !.[/quote:19daf09028] nee hoor , moet je gewoon citymaps europa kopen kun je naar alle grote steden plannen. Peter[/quote:19daf09028] En voor welk navigatieprogtamma is dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 En als ik nou op vakantie ga naar een klein plaatsje ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 [quote:689d7b3fa6="Rumaro"]En als ik nou op vakantie ga naar een klein plaatsje ?[/quote:689d7b3fa6] Weet ik niet.Ik heb tomtom2 met de benelux erop, maar daar staat gewoon élk plaatsje op.Hoe het zit met maps van andere landen weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2004 Tomtom soorten zie [url=http://www.tomtom.nl/products/index.php?Language=1]tomtom website[/url] Peter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen