Ga naar inhoud

Zanussi Briljant 1600: kan geen programm


Aanbevolen berichten

Ik heb ook een zanussi 1600 en als ik de machine aanzet begint deze te piepen en loopt hij alle programma's door (witte/bonte was, synthetica etc tot handwas en dan begint deze weer van bovenaf aan). Ik kan geen enkele knop bedienen. Display geeft geen foutmelding (alleen verspringend de tijdsduur van dat programma). Ik kan geen programma kiezen en de wasmachine starten. Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe dit is te verhelpen?
Link naar reactie
Of de machine staat in een DEMO mode of hij hangt in een fout melding. Stekker er al een paar uit uit gehad? Anders kijken of een reset helpt. Procedure: Druk de toetsen Start en Annuleren samen in en houd ze ingedrukt en zet de machine aan. Hou de beide toetsen ingedrukt totdat hij piept en alle lampjes gaan knipperen. Druk daarna net zo vaak op de Temperatuur toets totdat het lampje Koud aan gaat. Mogelijk krijg je nu een ook een foutcode, noteer deze dan. Druk dan de toetsten Start en Annuleren samen in en houd ze een paar seconden ingedrukt. Laat ze los en zet de machine uit. Zet hem weer aan en weer uit.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...