Ga naar inhoud

Is de DVD-rom al ingeburgerd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn pc had een cd brander en een dvd-speler. Sinds de afgelopen HCC dagen heb ik de dvd speler vervangen voor een dvd-brander. Was een actie van het computerblad PC-Consument, bij een jaar abbo een dvd-writer voor 20 Eurie. Een Samsung CD-brander en een Pioneer DVD brander erin nu. Voornamelijk voor back-ups van films. :wink: En ik voor mijn prive digital 8 films die ik mbv PInnacle 9 op DVD ga zetten. Ook zet ik mijn digitale foto's op dvd.
Link naar reactie
WAt mij opvalt aan alle reacties is dat er alleen over films en games gepraat wordt. Als je echter naar geluid gaat luisteren (met name DTS) dan ben je snel klaar met je cd-speler btw. ik heb hier 3 pc's (alle met dvd speler) een dvd brander en natuurlijk een stand alone icm. met een goede geluidsinstalatie. greetz.
Link naar reactie
:hmm: wat is dan volgens jouw het 'minimum percentage' waarbij je mag spreken van het 'ingeburgerd zijn' van een onderdeel ? Ik vind een 80/20 verhouding toch wel aardig in die richting komen. Bovendien ... iemand die een dvd-brander heeft zou op deze vraag ook 'nee' kunnen antwoorden. Dat is tenslotte ook geen dvd-romspeler ;)
Link naar reactie
Bijna alle mensen die ik ken hebben wel een dvd speler of brander, allemaal hebben ze een stand-alone dvd speler en de meesten halen wel een dvd'tje bij de videotheek. Op dat punt is mijn ervaring dat de dvd wel is ingeburgerd. Aan de andere kant, de meeste dvd's die er te krijgen (kopen, uiteraard) zijn bestaan uit films. Er zijn weinig programma's en games die op dvd uitkomen en slechts een enkel computerblad levert standaard een dvd-rom mee bij hun blad. Wat dat betreft is dvd nog niet waar het zijn moet. Uiteraard zal dit zeker wel verbeteren, kijk over een jaar nog maar eens.
Link naar reactie
[quote:2b6735d8ac="JaFO"]:hmm: wat is dan volgens jouw het 'minimum percentage' waarbij je mag spreken van het 'ingeburgerd zijn' van een onderdeel ? Ik vind een 80/20 verhouding toch wel aardig in die richting komen. Bovendien ... iemand die een dvd-brander heeft zou op deze vraag ook 'nee' kunnen antwoorden. Dat is tenslotte ook geen dvd-romspeler ;)[/quote:2b6735d8ac] 74/21.. enne een dvd brander is ook een speler :-?
Link naar reactie
[quote:dc2b4e0fc0="computer_nerdo"][quote:dc2b4e0fc0="sdk"]Als je nog geen dvd speler hebt wordt het toch eens tijd 15 euro te sparen...[/quote:dc2b4e0fc0]waar haal jij ze vandaan voor 15 euro?? :o volges mij kosten ze toch meestal nog wel minstens 25 euro...[/quote:dc2b4e0fc0] Ja dat wil ik ook wel weten.. ik heb nog nooit gedacht "wat vervelend dat ik er geen heb". Mss zijn de dvd's bij de PCGAMEPLAY leuker, maar kosten ook meer. idee voor Poll 2: Hoe vaak gebruik jij je DVD speler? :P
Link naar reactie
[quote:9a9217b655="Alexander Online"][quote:9a9217b655="computer_nerdo"][quote:9a9217b655="sdk"]Als je nog geen dvd speler hebt wordt het toch eens tijd 15 euro te sparen...[/quote:9a9217b655]waar haal jij ze vandaan voor 15 euro?? :o volges mij kosten ze toch meestal nog wel minstens 25 euro...[/quote:9a9217b655] Ja dat wil ik ook wel weten.. ik heb nog nooit gedacht "wat vervelend dat ik er geen heb". Mss zijn de dvd's bij de PCGAMEPLAY leuker, maar kosten ook meer. idee voor Poll 2: Hoe vaak gebruik jij je DVD speler? :P[/quote:9a9217b655] elke dag want hij leest ook me cdrom's. Maar dat veranderd niks aan het feit dat ie al lang is ingeburgert. DVD roms is idd 25 van liton ofzo, maar of die 10 euro zoveel uitmaakt... kan je best uitsparen in een weekend :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...