anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Na aanleiding van een topic in het games forum over Unreal Tournament 2004 welke op DVD gaat uitkomen rees de vraag op hoe ingeburgerd de DVD-rom is onder de computer gebruikers. dus bij deze een Poll, heeft u een DVD-rom in u pc of nog niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ik heb zelf: [list:b04fd1c84d]Liteon DVD/CD-rom 16x/48x (zwart) Liteon CD-RW 52x24x52x (Zwart) Liteon 8x DVD-brander LDW-811S DVD +/- R(RW) (zwart)[/list:u:b04fd1c84d] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ik heb er wel één maar of de DVD-Rom speler nou echt ingeburgerd is... M'n speler heeft pas één DVD van dichtbij gezien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ik heb op mijn eigen computer een Philips 40x CDROM brander, op de pc van de fam. een Liteon DVD speler (en gewone CD brander 24x) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ja, ik heb wel een dvd-spelertje :D . Van LiteOn om precies te zin, zo'n 16x/48x ding weet je wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 ik heb een pioneer slot-in dvd spelertje en een pioneer dvd brander, dat spul is allemaal steeds goedkoper tegenwoordig... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ik heb een sony dvdspeler in m'n pc zitten, in de andere pc hier zit een liteon dvdspeler. In beide is zelden een dvd gegaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 LG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 drie pc's bij mij thuis hebben een dvd-speler erin en 1 pc heeft een dvd-brander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Volgens mij is de DVD-speler wel al ingeburgd. Mij lijkt dat ongeveer 85 procent wel een dvd-speler in de computer heeft, aangezien het nauwelijks duurder is dan een cd-speler. Het is ook al standaard in alle systemen te koop (die niet worden samengesteld). Echter maakt het grootste deel er weer geen gebruik van, omdat iedereen ook wel een stand-alone heeft. (misschien voor dvd rippen dan) Dat zie je ook terug in de reacties hier. Zelf heb ik een LG dvd-speler. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 een andere pc in het netwerk heeft wel een DVD maar ik zelf niej :( is me wat te duur (geld groeit me niet op de rug) maar ik kopieer de inhoud van dvd's tot nu toe met succes over het netwerk naar mijn pc toe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Ik denk dat onder de, dat zijn de meeste mensen hier wel, computer-freakz de meeste mensen een dvd speler hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 Alle huis-tuin-keuken pc's die nu verkocht worden, zitten DVD-spelers in. Maar mensen met een oude pc, zonder DVD-speler, en die er ook niet een ech tnodig hebben, die laten vast ook niet een inzetten. Ik denk persoonlijk dat de standalone DVD-speler eerder 'ingeburgerd' is dan de 'interne DVD-speler' Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 ik heb van Lite-on twee producten: Een 48x16 DVDrom en een 52x24x52 Brander, waar ik erg tevreden over ben. Een DVD brander is in aankomst. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 [quote:c3aa30110c="Alexander Online"]Ik denk dat onder de, dat zijn de meeste mensen hier wel, computer-freakz de meeste mensen een dvd speler hebben.[/quote:c3aa30110c] lol wat versta jij onder dat begrip dan. Iig ik weet gewoon zeker dat iedereen wel een dvd speler heeft, zelfs ooms en tantes van me die er echt maar dan ook echt niks van snappen hebben een dvd speler. Ik ken echt niemand waar niet 1 dvd speler in huis is. (ja ik ben geen kluizenaar lol). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2004 heb zelf een lite on DVD speler in mn PCtje zitten, ooit straks nog eens een DVD brander, maar dat is eerst nog niet nodig.. gebruik em regelmatig om even even een filmpje te pakken.. lekker 5.1 setje erop, en ik heb gewoon de bios op de PC kamer hier... ik ben er zeer tevreden mee, en zal het uitkomen van games op DVD formaat ook zeker niet bekritiseren, al dat gedonder met spellen die 3 of 4 cd's vereisen wordt erg irri, en zorgt voor overvolle opbergmapjes.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 ik heb een pioneer DVD-/+ brander en een LG DVD-speler volgens mij gaat er geen nieuwe pc de winkel meer uit zonder dvd-speler en dat is toch al zeker een jaar zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 [quote:38c392d8b2="Johnny321"] Ik denk persoonlijk dat de standalone DVD-speler eerder 'ingeburgerd' is dan de 'interne DVD-speler'[/quote:38c392d8b2] Ja dat vind ik ook.. Al worden tegenwoordig ook bij alle compraqs een dvd speler. Wij hebben sindskort ook een standalon. En onze interne gebruik ik weinig. Mij lijkt een DVD brandertje wel leuk, maar ik zou niet weten watr ermee te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Heb een NEC DVD+RW ND-1100A dvd-herbrander (4x/2,4x/16x) in m'n PC voor backups en films kijken, en beneden in de huiskamer staat sinds 2 maand een Philips DVDR890 dvd-herbrander ter vervanging van onze oude versleten videorecorder. Die laatste was een toekomstgerichte aankoop dus :) . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 zon standalone dvdbrander, is dat nou handig, wat vind je ervan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen