Ga naar inhoud

Is de DVD-rom al ingeburgerd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is de DVD-speler wel al ingeburgd. Mij lijkt dat ongeveer 85 procent wel een dvd-speler in de computer heeft, aangezien het nauwelijks duurder is dan een cd-speler. Het is ook al standaard in alle systemen te koop (die niet worden samengesteld). Echter maakt het grootste deel er weer geen gebruik van, omdat iedereen ook wel een stand-alone heeft. (misschien voor dvd rippen dan) Dat zie je ook terug in de reacties hier. Zelf heb ik een LG dvd-speler.
Link naar reactie
[quote:c3aa30110c="Alexander Online"]Ik denk dat onder de, dat zijn de meeste mensen hier wel, computer-freakz de meeste mensen een dvd speler hebben.[/quote:c3aa30110c] lol wat versta jij onder dat begrip dan. Iig ik weet gewoon zeker dat iedereen wel een dvd speler heeft, zelfs ooms en tantes van me die er echt maar dan ook echt niks van snappen hebben een dvd speler. Ik ken echt niemand waar niet 1 dvd speler in huis is. (ja ik ben geen kluizenaar lol).
Link naar reactie
heb zelf een lite on DVD speler in mn PCtje zitten, ooit straks nog eens een DVD brander, maar dat is eerst nog niet nodig.. gebruik em regelmatig om even even een filmpje te pakken.. lekker 5.1 setje erop, en ik heb gewoon de bios op de PC kamer hier... ik ben er zeer tevreden mee, en zal het uitkomen van games op DVD formaat ook zeker niet bekritiseren, al dat gedonder met spellen die 3 of 4 cd's vereisen wordt erg irri, en zorgt voor overvolle opbergmapjes..
Link naar reactie
[quote:38c392d8b2="Johnny321"] Ik denk persoonlijk dat de standalone DVD-speler eerder 'ingeburgerd' is dan de 'interne DVD-speler'[/quote:38c392d8b2] Ja dat vind ik ook.. Al worden tegenwoordig ook bij alle compraqs een dvd speler. Wij hebben sindskort ook een standalon. En onze interne gebruik ik weinig. Mij lijkt een DVD brandertje wel leuk, maar ik zou niet weten watr ermee te doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...