Ga naar inhoud

nieuwe kast... welke


Aanbevolen berichten

[img:d9891aaf16]http://www.1st-aid.nl/media/Artec_midi_zilver_668W.jpg[/img:d9891aaf16] deze tower heb ik op t oog, een Bigtower zonder voeding maar daar zet ik mijn Q-Tec 550 watts wel in :lol: Mijn vraag is deze geschikt voor een beste gaming pc? met name voor de koeiling. Ik heb nu zo'n standaard miditower en wil nu wel es wat anders 8) amd 2400XP 1Gb DDR 400 geheugen GF FX 5950 Ultra 256Mb 120 gig ata 133 dvd brander cd brander
Link naar reactie
Iedere behuizing waar jij je hardware in kwijt kan is geschikt voor gamen. Natuurlijk is het verstandig om te kijken of er genoeg koeling in kan (casefans dus) en zo te zien kan dat bij deze kast. Er zit al een raampje in en die gekleurde casefans zitten er ook bij? Als die er niet inzitten dan kan je er een paar leuke gekleurde casefans in doen en nog wat andere lichtjes en dan ziet hij er nog leuk uit ook.
Link naar reactie
[quote:361412f097="taylorbaby"][img:361412f097]http://www.1st-aid.nl/media/Artec_midi_zilver_668W.jpg[/img:361412f097] deze tower heb ik op t oog, een Bigtower zonder voeding maar daar zet ik mijn Q-Tec 550 watts wel in :lol: Mijn vraag is deze geschikt voor een beste gaming pc? met name voor de koeiling. Ik heb nu zo'n standaard miditower en wil nu wel es wat anders 8) amd 2400XP 1Gb DDR 400 geheugen GF FX 5950 Ultra 256Mb 120 gig ata 133 dvd brander cd brander[/quote:361412f097] dat kan het besten in Moederborden, processors, overklokken en koeling staan
Link naar reactie
[quote:3dce345249="plextor"]dat kan het besten in Moederborden, processors, overklokken en koeling staan[/quote:3dce345249] hoezo dat? ontopic: ja kast koelt goed, perfecte airflow dus je pctje koel houden doet et wel goed je kan er ook gewoon een *simpele* chieftec voor kopen :P maar als je de toeters en bellen leuk vind... waarom niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...