Ga naar inhoud

firmware upgrade voor pioneer brander


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, ik zit met een probleempje. Ik heb een tijdje terug een nieuwe Packard-Bell pc gekocht, een extreme duo. Daar zit een Pioneer DVR-106D dvd+/- dvd brander in. Nou staat op de site van pioneer een firmware upgrade voor deze brander naar versie 1.07. In de brander zelf zit firmware 1.05. Ik heb dus geprobeerd deze nieuwe firmware versie te installeren, maar het programma zegt iets als device not found, zowel in windows als in dos. Toen heb ik met pioneer gebeld en die wisten van dit probleem af. Nou blijkt het zo te zijn dat Packard-Bell de firmware van de apparaten veranderd waardoor de Pioneer software niet werkt. Daarna heb ik met Packard-Bell gebeld, nadat ik op de site geen firmware kon vinden, die toch al beschikbaar zou moeten zijn, en die zeggen voor mijn brander idd geen firmware te hebben. Wie kan me helpen.........?
Link naar reactie
Waarschijnlijk heb je de verkeerde firmware gebruikt en is je brander nu verrot wat ik ook een keer hebt meegemaakt (eigenlijk was ik veel dommer; had nl de dos firmware in windows proberen te flashen :oops: ). Als je geluk hebt ruilen ze hem om in de winkel als je een goede smoes verzint; "hij doet het ineens niet meer" bv... en zoniet zal je een nieuwe moeten kopen, want er zit geen garantie op "mislukt flashen".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...