Ga naar inhoud

diskettestation werkt niet


Aanbevolen berichten

nu wel :-). interessant, ik zit volgens mijn met precies hetzelde probleem. het diskettestation wordt wel in de bios en windows/redhat herkent, maar deze werkt niet en tevens brandt het lampje constant. 1 vraagje: ik gebruik nu een gewone platte kabel met een extra stekkertje tussenin die ik niet gebruik. is dit de goede of niet? En wat is die draaiing precies?
Link naar reactie
[quote:e8af0f51f8="tomas000"]ik zit volgens mijn met precies hetzelde probleem.[/quote:e8af0f51f8] Bedoel je dat jouw floppy probleem exact overeenkomt, met dat floppy probleem uit die link van mijn vorige bericht? Zo niet, post dan wat wel en niet overeen komt. [quote:e8af0f51f8="tomas000"]ik gebruik nu een gewone platte kabel met een extra stekkertje tussenin die ik niet gebruik. is dit de goede of niet? En wat is die draaiing precies?[/quote:e8af0f51f8] Als er zo een draaiing inzit zoals op [url=http://www.computercraft.com/photo/floppycable34dim.jpg]deze afbeelding,[/url] dan is dat goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...