Ga naar inhoud

@home kabelmodem settings aanpassen, kan dat?


Aanbevolen berichten

[quote:1c57df0ba7="twanscholten"]hallow, ik heb een vraag mtb mijn kabel modem van @home. als je naar http://192.168.100.1 gaat kun je een paar dingen van je kabel modem bekijken. kun je dit ook wijzigen op de een of andere manier? (je upload omhoog gooien ofzo) en als dit kan hoe groot is dan de kans dat je van het @home netwerk word gegooid? Twan[/quote:1c57df0ba7]Link werkt niet . Ga binnenkort toch over op ADSL, dus ........... 8)
Link naar reactie
[quote:f25941d042="Kakashi"]dat is idd een lokaal ip. je upload omhoog gooien gaat niet lukken, @home is ook niet dom :P ik hoor wel steeds geruchten dat @home de upload gaat verdubbelen en dat ze een nieuwe abbo gaan aanbieden (snellere dacht ik) maar als dat zover is, heb ik misschien al mijn eerste grijze haren ;)[/quote:f25941d042] ze zeiden in januari, maarja ze hebbe alleen download gecapped, meer niet, speedtest en normale download is 320kb/s eerst 600 ~ 700 kb/s en normale download 370 ~ 400kb/s en upload nog steeds 15 kb/s :( om triest van te worden :(
Link naar reactie
ja, dat vond ik ook een erg zieke streek, ik was eerst altijd erg tevreden met m'n 512 max d/l ...ik haal nu ook nog maar maximum 320 wat ik tegenwoordig niet vaak meer haal op bijvoorbeeld de nieuws groepen van @home... maar om ff ontopic te blijven, [quote:e71535f039]en als dit kan hoe groot is dan de kans dat je van het @home netwerk word gegooid? [/quote:e71535f039] ik heb ooit ergens eens gelezen dat er steeds weer nieuwe firmware op je modem word gezet door @home. in dat geval is het al helemaal onmogelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...