Ga naar inhoud

BEHUIZING met ruit en neonlicht


Aanbevolen berichten

he, weet iemand een goede site (met afbeeldingen) waar ze behuizingen verkopen. Behuizingen met aan de zijkant een ruit erin en van dat neonlicht. Ik heb een tijdje gezocht maar ik kom steeds uit op prijzen van 180 euro. Dat vindt ik dus veel te veel. Ik heb van een vriend gehoord dat ze ook voor 70 vte verkrijgen zijn. Ik hoop dat iemand een goede site weet. Alvast bedankt. p.s.: het moet een big zijn, midi zou eventueel ook nog kunnen.
Link naar reactie
Er zit ook een mooie edit knop rechtsboven je post... Volgens mij is een kast + voeding + raam + CCFL heel moeilijk te krijgen. Ik zou eerder dan kijken voor een kast met voorgemaakt gat en daar dan een losse CCFL in doen, dan doe je meestal door 2 stikertjes los te halen en erin te plakken, dus dat is niet moeilijk, kan je hem ook plakken waar jij wil.
Link naar reactie
[quote:392fbd2d15="Global Laurens"]he, weet iemand een goede site (met afbeeldingen) waar ze behuizingen verkopen. Behuizingen met aan de zijkant een ruit erin en van dat neonlicht. Ik heb een tijdje gezocht maar ik kom steeds uit op prijzen van 180 euro. Dat vindt ik dus veel te veel. Ik heb van een vriend gehoord dat ze ook voor 70 vte verkrijgen zijn. Ik hoop dat iemand een goede site weet. Alvast bedankt. p.s.: het moet een big zijn, midi zou eventueel ook nog kunnen.[/quote:392fbd2d15] een ruit neonlicht :lol: je moet daar voor op de wallen zijn
Link naar reactie
een sweex xenon kast is wel iets voor jou, heeft standaard al een ruit. kost ongeveer 40 - 50 euro. dan nog een CCFL (neon lamp) er in voor 10 - 15 euro en dan ben je klaar Kast... (49,95) [img:8b66605e73]http://www.gistron.com/img/producten/1069866679.jpg[/img:8b66605e73] En CCFL... (11,95) [img:8b66605e73]http://www.gistron.com/img/producten/1057591761.jpg[/img:8b66605e73] ( prijzen en plaatjes van www.gistron.com ) GrtZ NoepZor
Link naar reactie
[quote:a2baf2d81d="mike leroi"]@plextor Op de Wallen Neon? Hoe weet jij dat :wink: @Global Laurens Google eens op casemodding Wat je dan tegenkomt... word je soms stil van. Geloof me, soms zit er zelfs een heel aquarium in een PC verwerkt. Greetz bye mike[/quote:a2baf2d81d]Op de Wallen Neon? Hoe weet jij dat. :lol: ik kijk altijd naar baantjer
Link naar reactie
[quote:963c80e42e="Global Laurens"]Ik weet niet precies wat voor systeem ik heb. Ik heb nl. een oude pc van mn vader. Ik wil nieuwe onderdelen kopen en dat dan in die nieuwe kast zetten. Ik heb nu een brander, floppy en een hd (20 gb :( ) Binnenkort koop ik een hd van 160 erbij en een nieuwe speler.[/quote:963c80e42e] als je niet het supersnelste en nix overgeclockt hebt en niet overdreven veel hardware hebt kun je met een 300watt voeding wel uit de voeten, zoals in die xenon kast zit die ik postte ikzelf heb ook gewoon een 300watt en geen problemen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...