Ga naar inhoud

Nero ziet brander niet


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een nieuwe Cd-brander geinstalleerd, en Windows herkent hem ook correct als een LITE-ON LTR-52327S in apparaatbeheer. Nero 5.5.9.0 echter niet, die geeft hem niet weer in zijn "Choose Recorder" scherm en de enige beschikbare brander is dan ook de Image Recorder, een virtuele dus. Nero Cd- en Drivespeed zien hem weer wel. Ik heb al gezocht maar zonder resultaat. Nero zelf heb ik al opnieuw geinstalleerd. Wat kan ik nu proberen?
Link naar reactie
Dan is deze Nero te oud voor deze brander en zal je een recorder patch bij hun kunnen zoeken. Of je download de demo en koopt als het bevalt de cd-key bij ze. Of je hebt een Nero versie die alleen werkt met de brander waar ie bij hoorde. (dit zijn normaliter de versie's die bij een retail brander worden meegeleverd, deze zijn wel te upgraden)
Link naar reactie
Verwijderen/installeren heeft geen zin. Ik had het zelfde toen ik mijn liteon cd-r verving door mijn nieuwe NEC 1300A. Met een Nero upgrade was het verholpen en kon ik ook daadwerkelijk de NEC kiezen als brander en niet alleen de image drive. Enigste nadeel was dat Nero bij het opstarten aangaf dat ik waarschijnlijk een "pirate version" had en moest ik dat meldingsschermpje eerst 5 keer wegklikken. Je moet namelijk betalen voor een update als je nero retail heb gekregen bij je brander.
Link naar reactie
Ik denk dat het toch aan je CD-brandprogramma ligt. Je moet een evrsie 6 op het internet zien te vinden. Een kennis van mij heeft zo'n zelfde soort probleem ook gehad. Heb je toevallig die Nero bij die brander gekregen? of had je hem nog liggen 8) Ik heb thuis ook een brander en die ondersteunt nero ook niet, de andere brander weer wel. Voor een demo van Nero 6 kun je kijken op de website van nero :wink:
Link naar reactie
Als het goed is zou deze Nero voor alle versies moeten werken, ik had hem ook al vóór deze brander er in kwam. Ik zal toch eens achter Nero 6 aangaan, misschien dat dat helpt. :) @derkdejong: wat doet dit progje precies? Hij geeft een resultatenscherm waar bij allevier de Windows drivers (Components) N/A (non available) staat aangegeven in alledrie de kolommen. Onderaan zegt hij "ASPI is not properly installed. One or more components have been replaced with older versions of the software.", maar na een herstart van dat programma'tje is er nog niets veranderd. :-? //edit Heb nu een nieuwe versie van Nero Express gevonden, en deze werkt wel! Op een of andere manier lag het dus toch aan mijn eerste versie... :) Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...