Ga naar inhoud

Printers kuisen...


Aanbevolen berichten

We hebben op het werk nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. Nu vind ik het nogal NOT DONE om gewoon de toner en drum te vervangen. Ik vraag me af of deze machines niet dienen gekuist te worden inwendig. Want na enkele jaren heeft dit toch ophoping van stof etc... De vraag is of er producten bestaan om printers te kuisen, of kan je ergens op cursus gaan om printers te leren onderhouden?
Link naar reactie
[quote:406b6730d8="olivier"]We hebben op het werk nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. Nu vind ik het nogal NOT DONE om gewoon de toner en drum te vervangen. Ik vraag me af of deze machines niet dienen gekuist te worden inwendig. Want na enkele jaren heeft dit toch ophoping van stof etc... De vraag is of er producten bestaan om printers te kuisen, of kan je ergens op cursus gaan om printers te leren onderhouden?[/quote:406b6730d8] daar zijn van die mannetjes voor die dat doen. maar dan moet er wel een onderhoud contract hebben.
Link naar reactie
[quote:dacc0a0913="plextor"][quote:dacc0a0913="olivier"]We hebben op het werk nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. Nu vind ik het nogal NOT DONE om gewoon de toner en drum te vervangen. Ik vraag me af of deze machines niet dienen gekuist te worden inwendig. Want na enkele jaren heeft dit toch ophoping van stof etc... De vraag is of er producten bestaan om printers te kuisen, of kan je ergens op cursus gaan om printers te leren onderhouden?[/quote:dacc0a0913] daar zijn van die mannetjes voor die dat doen. maar dan moet er wel een onderhoud contract hebben.[/quote:dacc0a0913] Volgens mij komen deze niet om 1 printer te kuisen. Staat ergens wel tussen de kleine lettertjes. Trouwens het is geen antwoord op mijn vraag.
Link naar reactie
[quote:c38c558f6c="olivier"][quote:c38c558f6c="plextor"][quote:c38c558f6c="olivier"]We hebben op het werk nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. Nu vind ik het nogal NOT DONE om gewoon de toner en drum te vervangen. Ik vraag me af of deze machines niet dienen gekuist te worden inwendig. Want na enkele jaren heeft dit toch ophoping van stof etc... De vraag is of er producten bestaan om printers te kuisen, of kan je ergens op cursus gaan om printers te leren onderhouden?[/quote:c38c558f6c] daar zijn van die mannetjes voor die dat doen. maar dan moet er wel een onderhoud contract hebben.[/quote:c38c558f6c] Volgens mij komen deze niet om 1 printer te kuisen. Staat ergens wel tussen de kleine lettertjes. Trouwens het is geen antwoord op mijn vraag.[/quote:c38c558f6c] nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. nogal wat is bij mijn geen een maar meerderen. van daar het mannetje met een onderhoud contract voor nogal wat laserprinters.
Link naar reactie
[quote:8f8d723e92="plextor"][quote:8f8d723e92="olivier"][quote:8f8d723e92="plextor"][quote:8f8d723e92="olivier"]We hebben op het werk nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. Nu vind ik het nogal NOT DONE om gewoon de toner en drum te vervangen. Ik vraag me af of deze machines niet dienen gekuist te worden inwendig. Want na enkele jaren heeft dit toch ophoping van stof etc... De vraag is of er producten bestaan om printers te kuisen, of kan je ergens op cursus gaan om printers te leren onderhouden?[/quote:8f8d723e92] daar zijn van die mannetjes voor die dat doen. maar dan moet er wel een onderhoud contract hebben.[/quote:8f8d723e92] Volgens mij komen deze niet om 1 printer te kuisen. Staat ergens wel tussen de kleine lettertjes. Trouwens het is geen antwoord op mijn vraag.[/quote:8f8d723e92] nogal wat HL 1250 en 1450 laserprinters van Brother. nogal wat is bij mijn geen een maar meerderen. van daar het mannetje met een onderhoud contract voor nogal wat laserprinters.[/quote:8f8d723e92] Halloooo Die gaan wel niet allemaal in 1 keer stuk he. Man, man, man...heb jij misschien schrik om de handen uit de mouwen te steken wanneer er een drum en tonder vervangen dient te worden? Of ga je gelijk de firma contacteren om es deboel uit te blazen met lucht? Met jouw antwoorden sta ik even ver als tevoren. ps: kan je ook je zinnen een beetje duidelijker schrijven, ik begrijp ze maar half.
Link naar reactie
[quote:7d375bab6a="olivier"].............. ps: kan je ook je zinnen een beetje duidelijker schrijven, ik begrijp ze maar half.[/quote:7d375bab6a]Heel eerlijk gezegd had ik ook even een ogenblik tijd nodig om je vraag te begrijpen "printer kuisen". Als Noord-Nederlander zat ik echt even met de ogen te knipperen, tot ik mij realiseerde dat het wel eens Vlaams taalgebruik kon zijn, welk vermoeden werd bevestigd toen ik even naar je woonplaats keek. Weer wat bijgeleerd op taalgebied, dat vind ik altijd wel aardig (dat meen ik). Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...