Ga naar inhoud

Brander voor 400 mHz in systeem met 166mHz?


Aanbevolen berichten

Een kennis van me heeft een brander gekocht voor haar pc maar volgens mij heeft ze maar 166mhz en op de doos staat dat de brander in een systeem moet met minimaal 400mhz :-? Kan dat dan wel, zal wel niet neem ik aan... Ik heb de doos wel gezien maar nog niet in haar pc gekeken, dat wilde ik morgen gaan doen maar mocht het echt niet gaan dat die writer daar in past dan moet ik hem anders maar ruilen met de mijne :roll: Het is niet zo dat de voeding er dan misschien mee op houdt? Want dat heb ik zelf namelijk een keer gehad na het inzetten van een HD.
Link naar reactie
[quote:2ddd36f524="catillac"]Een kennis van me heeft een brander gekocht voor haar pc maar volgens mij heeft ze maar 166mhz en op de doos staat dat de brander in een systeem moet met minimaal 400mhz :-? Kan dat dan wel, zal wel niet neem ik aan... Ik heb de doos wel gezien maar nog niet in haar pc gekeken, dat wilde ik morgen gaan doen maar mocht het echt niet gaan dat die writer daar in past dan moet ik hem anders maar ruilen met de mijne :roll: Het is niet zo dat de voeding er dan misschien mee op houdt? Want dat heb ik zelf namelijk een keer gehad na het inzetten van een HD.[/quote:2ddd36f524] als je snel brandt en mp3 brandt heb je veel CPU power nodig het wil opzich wel alleen je hebt grote kans dat de hoogste snelheid niet helemaal gehaald wordt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...