anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Kan een brander die voor 400mHz bestemd is in een systeem met 166mHz? Het zal wel niet maar wat is de reden daarvoor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Het is waarschijnlijk omdat er voor de omzetting van MP3>CDA (Muziek-CD) wat kracht nodig is. Maar waarom heb je in vredes naam nog een 166 MHz systeem? Ga naar Ebay of Marktplaats om een beter systeempje te kopen... Daar zal huus wel een 600 of 700 MHz systeem te koop zijn... :roll: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 bedoel je dat je een pc met 400 mhz hebt en daaruit de brander wilt halen en naar de 166 mhz wilt overplaatsen? of dat het bij de minimum systeem eisen staat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Een kennis van me heeft een brander gekocht voor haar pc maar volgens mij heeft ze maar 166mhz en op de doos staat dat de brander in een systeem moet met minimaal 400mhz :-? Kan dat dan wel, zal wel niet neem ik aan... Ik heb de doos wel gezien maar nog niet in haar pc gekeken, dat wilde ik morgen gaan doen maar mocht het echt niet gaan dat die writer daar in past dan moet ik hem anders maar ruilen met de mijne :roll: Het is niet zo dat de voeding er dan misschien mee op houdt? Want dat heb ik zelf namelijk een keer gehad na het inzetten van een HD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 [quote:2ddd36f524="catillac"]Een kennis van me heeft een brander gekocht voor haar pc maar volgens mij heeft ze maar 166mhz en op de doos staat dat de brander in een systeem moet met minimaal 400mhz :-? Kan dat dan wel, zal wel niet neem ik aan... Ik heb de doos wel gezien maar nog niet in haar pc gekeken, dat wilde ik morgen gaan doen maar mocht het echt niet gaan dat die writer daar in past dan moet ik hem anders maar ruilen met de mijne :roll: Het is niet zo dat de voeding er dan misschien mee op houdt? Want dat heb ik zelf namelijk een keer gehad na het inzetten van een HD.[/quote:2ddd36f524] als je snel brandt en mp3 brandt heb je veel CPU power nodig het wil opzich wel alleen je hebt grote kans dat de hoogste snelheid niet helemaal gehaald wordt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 MP3 branden met een P166? NIet zo verstandig. Je kan het maximaal met een 2x snelheid doen, en dan kun je amper naar je pc kijken, of het mislukt al. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Het is geen ideale situatie, maar als je idd op 2 speed brand, waarbij je zoveel mogelijk programma's (die op de achtergrond draaien) uitschakelt, dan zou het moeten lukken. Neem anders een SCSI brander (met SCSI kaart uiteraard), daarmee lukt het zeker. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen