Ga naar inhoud

USB key en windows98


Aanbevolen berichten

inpluggen in windows xp (2000) , daarna rechtermuisknop eigenschappen kiezen. Kijk maar een onder tabblad Hardware, hier staat de usb stick tussen de schijfstations. Bij mijn sticks staat er dan : Lexar digital film USB device de andere heet USB 2.0 Mobile disk USB device misschien dat de fabrikant te achterhalen is Peter
Link naar reactie
Is het wel zeker, dat er voor ieder merk een aparte driver nodig is ? Heb je het al eens geprobeerd met een willekeurige driver. Sweex bijvoorbeeld (http://www.sweex.nl) heeft een uitgebreid aantal drivers. Mijn eigen ervaring is namelijk, dat als er onder windows 98 eenmaal een driver voor een USB-stick is geïnstalleerd, verschillende merken allemaal werken. Het lijkt mij dan ook iets universeels. Ik had in dit geval had ik de sweex driver voor een 512 Mb stick geïnstalleerd en vervolgens werken andere merken en formaten ook.
Link naar reactie
[quote:6323a047a4="Peter Vooges"]Is het wel zeker, dat er voor ieder merk een aparte driver nodig is ? Heb je het al eens geprobeerd met een willekeurige driver. Sweex bijvoorbeeld (http://www.sweex.nl) heeft een uitgebreid aantal drivers. Mijn eigen ervaring is namelijk, dat als er onder windows 98 eenmaal een driver voor een USB-stick is geïnstalleerd, verschillende merken allemaal werken. Het lijkt mij dan ook iets universeels. Ik had in dit geval had ik de sweex driver voor een 512 Mb stick geïnstalleerd en vervolgens werken andere merken en formaten ook.[/quote:6323a047a4] Nou, dan heb je volgens mij mazzel gehad. :wink: Ik heb 3 usb sticks van 3 verschillende merken en die moest ik allemaal apart installeren onder windows98 SE
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...