Ga naar inhoud

dvd ,cd-rom start niet automatisch


Aanbevolen berichten

[quote:65cdd07a4b="FTPserver"]Vaak kun je iets aanvinken waardoor de CD-rom spelers etc. wel automatisch starten. Ik heb ook ooit eens gelezen dat je soms in het register een key ofzow moet toevoegen. Ik denk dat je het beste gewoon een herinstallatie van Windows moet doen. Heb je dat toevallig ookal eens gedaan, of nog niet.....?[/quote:65cdd07a4b] Neeneeneeneenee, hoeft allemaal niet: rechtermuisknopopmijncomputer->eigenschappen->apparaatbeheer en vervolgens ergens bij cd-rom een hokje aanvinken dat vraagt of je de cd automatisch wil laten herkennen of niet. Vink het aan. Klaar is kees...en Offley :wink:
Link naar reactie
[quote:c79fd1fb32="FTPserver"]Vaak kun je iets aanvinken waardoor de CD-rom spelers etc. wel automatisch starten. Ik heb ook ooit eens gelezen dat je soms in het register een key ofzow moet toevoegen. Ik denk dat je het beste gewoon een herinstallatie van Windows moet doen. Heb je dat toevallig ookal eens gedaan, of nog niet.....?[/quote:c79fd1fb32] Neeneeneeneenee, hoeft allemaal niet: rechtermuisknopopmijncomputer->eigenschappen->apparaatbeheer en vervolgens ergens bij cd-rom een hokje aanvinken dat vraagt of je de cd automatisch wil laten herkennen of niet. Vink het aan. Klaar is kees...en Offley :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...