anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Hallo, Heb het forum al doorgelezen maar probleem lost niet op CD-rom, DVD ,CDrom brander spelen niet automatisch af OS winXP pro servicepack 1 installed + alle updates bij eigenschappen gekeken maar hier staat naar mijn idee alles goed iemand nog suggesties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Vaak kun je iets aanvinken waardoor de CD-rom spelers etc. wel automatisch starten. Ik heb ook ooit eens gelezen dat je soms in het register een key ofzow moet toevoegen. Ik denk dat je het beste gewoon een herinstallatie van Windows moet doen. Heb je dat toevallig ookal eens gedaan, of nog niet.....? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 [url=http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&threadm=OMXq3ik8BHA.1020%40tkmsftngp07&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dautorun%2Bcd%2Bwindows%2Bxp%26hl%3Dnl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26selm%3DOMXq3ik8BHA.1020%2540tkmsftngp07%26rnum%3D3]Check[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 [quote:65cdd07a4b="FTPserver"]Vaak kun je iets aanvinken waardoor de CD-rom spelers etc. wel automatisch starten. Ik heb ook ooit eens gelezen dat je soms in het register een key ofzow moet toevoegen. Ik denk dat je het beste gewoon een herinstallatie van Windows moet doen. Heb je dat toevallig ookal eens gedaan, of nog niet.....?[/quote:65cdd07a4b] Neeneeneeneenee, hoeft allemaal niet: rechtermuisknopopmijncomputer->eigenschappen->apparaatbeheer en vervolgens ergens bij cd-rom een hokje aanvinken dat vraagt of je de cd automatisch wil laten herkennen of niet. Vink het aan. Klaar is kees...en Offley :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 [quote:c79fd1fb32="FTPserver"]Vaak kun je iets aanvinken waardoor de CD-rom spelers etc. wel automatisch starten. Ik heb ook ooit eens gelezen dat je soms in het register een key ofzow moet toevoegen. Ik denk dat je het beste gewoon een herinstallatie van Windows moet doen. Heb je dat toevallig ookal eens gedaan, of nog niet.....?[/quote:c79fd1fb32] Neeneeneeneenee, hoeft allemaal niet: rechtermuisknopopmijncomputer->eigenschappen->apparaatbeheer en vervolgens ergens bij cd-rom een hokje aanvinken dat vraagt of je de cd automatisch wil laten herkennen of niet. Vink het aan. Klaar is kees...en Offley :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen