Ga naar inhoud

Herrie bij de voeding


Aanbevolen berichten

Al enige tijd heb ik last van een voeding die ontzettende herrie maakt. Het geluid is te vergelijken met een stofzuiger. Ik denk dat dat komt omdat dde voeding vol met stof zit. Ik heb vanaf de buitenkant al een beetje met een stofzuiger geprobeerd om het stof eruit te zuigen maar het geluid blijft. is de Koeler brak? Kan ik zo de voeding openschroeven zonder schokken enzo... :-? Of moet ik een nieuwe aanschaffen? Het gaat om een Powerman FSP250-606+a en is +/- 3 jaar oud.
Link naar reactie
[quote:7654f7f007="eynstein"]je kan er ook een andere ventilator in zetten.[/quote:7654f7f007] Hoe zit dan dan met de stroom ed. Als je het schakelaartje achter op de voeding "uit" zet zit er dan totaal geen stroom meer op als je hem openschroeft? op de bak zelf staat zoiets van "hazardus valtage". Ik wil dus niet geëlektrocuteerd worden :D
Link naar reactie
Zolang alles los zit, kun je gerust in de voeding gaan rommelen. Ik zou alleen niet de printplaat aanraken, vanwege dat er condensators opzitten, en die kunnen je altijd nog wel een schok verkopen. Ja kan hem gerust openmaken en met een kwastje alles schoenmaken. Met de kwast kun je gerust aan de printplaat komen. Ik denk zelf dat het aan de ventilator ligt. Ik denk dat je het best een nieuwe voeding/ventilaotr kunt kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...