Ga naar inhoud

Trommel draait handmatig erg stroef na w


Marco-12

Aanbevolen berichten

Hoi wij zitten met het volgende probleem. We waren thuis zo slim om een 2persoons dekbed in de wasmachine te stoppen wat niet slim bleek te zijn. De deken is er namelijk zo goed als leeg uitgekomen. Al het dons dat er in zat lijkt wel verdwenen te zijn. Als ik nou de trommel van de was machine draai, dan draait ie voor 270 graden heel makkelijk en normaal en stopt dan opeens. Als ik hem verder wil draaien lijkt het wel alsof iets er achter zit wat hem klemt. Ik denk zelf dat alle dons op een of andere manier aan de achterkant van de trommel is gekomen. De vuilfilter heb ik zo goed als mogelijk schoongemaakt. Heeft iemand enige tips voor me of wat ik hier mee aan moet. Reacties zijn erg op prijs gesteld aangezien we met de handen in het haar zitten. Het gaat trouwens om de wasmachine samsung wd806p4sawq.
Link naar reactie
Weet je zeker dat het dekbed leeg is? Dan zit het inderdaad in de machine. Schijn met een zaklamp door de gaatjes van de trommel. Zie je daar zaken die er niet horen? Indien je daar de vulling van het dekbed ziet verwijder dan de slang tussen kuip en pomp en probeer zo de vulling er uit te krijgen. Gebruik geen geweld, het verwarmings element gaat dan krom zitten en de tommel raken (als dit nu al niet gebeurd is)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...