Ga naar inhoud

China ?-------------Off topic !


Aanbevolen berichten

Ja, weliswaar off topic maar geen andere plek voor deze vraag! Ik ga binnenkort voor een maandje naar China , net op tijd voor het nieuwjaar daar, maar daar gaat het niet over. Mijn vraag is of er op het computergebied iets bijzonders is, om op te letten of om mee te nemen, heb wel eens iets gehoord van afwijkende componenten.
Link naar reactie
Als je de schommelende netspanning een probleem vindt, kan je in ieder geval een overspanningbeveiliging (als je begrijpt wat ik bedoel) overwegen. Maar over het algemeen is China toch inmiddels op computergebied heel wat gewend, geloof ik. Ik heb gehoord dat je in de grote steden inmiddels al internetcafe's en zo tegenkomt.
Link naar reactie
Veel hardware moet daar inderdaad veelgoedkoper zijn maar ik ben al ergens op het net tegengekomen dat bv een videokaart ~XT~ van een bekend merk daar toch wat lichtere specificaties heeft, speciaal voor de chinese vasteland markt. wat ook moeilijker te vinden is , is legale software. Nog niet zo lang geleden had ik nog een CD rom +/_ 650 Mb in handen met erop zowel XP pro en Home. moet wel mogelijk zijn maar er is toch wel het nodige aan de besturingssytemen geknipt en gebogen om het op een schijfje te branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...