Ga naar inhoud

XP setup fout, zie foto


Aanbevolen berichten

[quote:8f24e52b98="The_Dude"]Als er meerdere files niet worden gekopieerd is waarschijnlijk je cd lens vies, of je cd niet meer van afdoende kwaliteit. Dit is natuurlijk geen probleem aangezien jij met je originele cd met licentie gewoon een nieuwe kunt aanvragen bij Microsoft.[/quote:8f24e52b98] Nee, ik weet zeker dat de CD goed is. Win 98 doet het ook niet... zie foto
Link naar reactie
Ik wil niets impliceren, maar als je een slechte kwaliteit [i:ea3d66a2c6]*kuch*[/i:ea3d66a2c6] CD hebt, worden ze na een tijdje gewoon slecht leesbaar. Heb ik ook wel eens gehad met een backup op een CD van enkele jaren oud. Kan je trouwens misschien in je BIOS tijdelijk je andere CD-ROM speler uitschakelen? Probeer dat eens.
Link naar reactie
[quote:63d6c484b0="plextor"]kijk eens in het bios of de bootvirus detectie aan staat. die moet uit staan[/quote:63d6c484b0] Stond al uitgeschakeld... [quote:63d6c484b0="DarkScribe"]Ik kocht pas geleden een nieuw moederbord (Gigabyte GA-7NNXP) en ik had ook allemaal van dat soort problemen. Ik heb het bordje teruggestuurd. De winkel heeft het bios geflashed en sindsdien geen enkel probleem meer.[/quote:63d6c484b0] Bij 'n Soltek86SPE-L ook? :lol: Ik heb de leverancier toch maar gebeld, moet ik helaas weer missen voor 'n week of 2. Maargoed, bedankt voor de reacties, het komt allemaal goed :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...