anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Schijf volledig geformateerd. Tijdens de instalatie van Win XP setup krijg ik deze fout steeds.... Er zijn wel meerdere bestandjes die hij niet kan kopieren. De CD zit er gewoon in, en toch deze fout. BTW, ik heb 2 cd spelers.... Waar kan deze fout nou zitten? Hardware? Foto @ http://www.123delta.nl/11.JPG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Kan je pagina niet vinden, werkt (bij mij) niet. :cry: Probeer nog eens, wil je. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Als er meerdere files niet worden gekopieerd is waarschijnlijk je cd lens vies, of je cd niet meer van afdoende kwaliteit. Dit is natuurlijk geen probleem aangezien jij met je originele cd met licentie gewoon een nieuwe kunt aanvragen bij Microsoft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 [quote:8f24e52b98="The_Dude"]Als er meerdere files niet worden gekopieerd is waarschijnlijk je cd lens vies, of je cd niet meer van afdoende kwaliteit. Dit is natuurlijk geen probleem aangezien jij met je originele cd met licentie gewoon een nieuwe kunt aanvragen bij Microsoft.[/quote:8f24e52b98] Nee, ik weet zeker dat de CD goed is. Win 98 doet het ook niet... zie foto Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 waar weet je zo zeker van dat die goed is dan? dit is toch echt een normale kopieer fout en niets anders, als je het bij je win98 cd ook hebt kan je ervan uitgaan dat de laser niet meer in orde of vuil is.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Je kunt de lens schoonmaken met een clean cd, of als je het grondiger wilt de cd rom speler open maken en met wasbenzine vluchtig de lens schoonmaken en goed laten drogen. (wasbenzine kan ook iets anders zijn, het moet iig niet aantasten) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Maar jongens, de computer is nog geen week oud.... Het begon met vastlopen van de computer... Maakt toch helemaal niks uit of het DVD brander is of DVD speler? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Nee, dat klopt en daar heb je gelijk in. Als de pc pas een week oud is kun je natuurlijk wel even terug naar de leverancier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Ik wil niets impliceren, maar als je een slechte kwaliteit [i:ea3d66a2c6]*kuch*[/i:ea3d66a2c6] CD hebt, worden ze na een tijdje gewoon slecht leesbaar. Heb ik ook wel eens gehad met een backup op een CD van enkele jaren oud. Kan je trouwens misschien in je BIOS tijdelijk je andere CD-ROM speler uitschakelen? Probeer dat eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Ook [b:d8ef478259]Legale[/b:d8ef478259] CD van buurman doet het niet.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 kijk eens in het bios of de bootvirus detectie aan staat. die moet uit staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Ik kocht pas geleden een nieuw moederbord (Gigabyte GA-7NNXP) en ik had ook allemaal van dat soort problemen. Ik heb het bordje teruggestuurd. De winkel heeft het bios geflashed en sindsdien geen enkel probleem meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 [quote:63d6c484b0="plextor"]kijk eens in het bios of de bootvirus detectie aan staat. die moet uit staan[/quote:63d6c484b0] Stond al uitgeschakeld... [quote:63d6c484b0="DarkScribe"]Ik kocht pas geleden een nieuw moederbord (Gigabyte GA-7NNXP) en ik had ook allemaal van dat soort problemen. Ik heb het bordje teruggestuurd. De winkel heeft het bios geflashed en sindsdien geen enkel probleem meer.[/quote:63d6c484b0] Bij 'n Soltek86SPE-L ook? :lol: Ik heb de leverancier toch maar gebeld, moet ik helaas weer missen voor 'n week of 2. Maargoed, bedankt voor de reacties, het komt allemaal goed :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen