Ga naar inhoud

foto,s van videocamera


Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen om foto,s die ik van een videocam heb afgehaald met het programma DV STUDIO 2 om deze te emailen. eerst kon het wel maar nu niet meer en nu zijn ze niet te openen ,ik kan ze niet versturen met jpeg.volgens mij stuur ik ze op met dv file?? nu kan mijn dochter ze niet openen hebt geloof ik iets te maken met jpeg maar ik weet niet wat wie kan mij helpen zoals je merk ben ik een beginneling met computers ik gebruik xp prof help mij a.u.b. gerard
Link naar reactie
Lastig te beantwoorden omdat ik DV Studio niet ken. Begrijp ik t goed dat als je een beeld op je HD vastlegd, je met Opslaan Als, geen jpeg extensie kan kiezen? Sommige programma's hebben idd de onhebbelijke eigenschap een "eigen"extensie aan het bestand te hangen. Je dochter heeft dan eenzelfde programma nodig danwel een programma wat een dergelijke extensie ook ondersteund. Het lijkt dus op een programma probleem. Probeer indien gewenst een algemeen bekend proggie zoals Photoshop of Paint Shop Pro. Die kunnen zeker jpeg files maken. Tenzij er nog een DV studio goeroe is die je verder kan helpen natuurlijk. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...