anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Delen Geplaatst: 5 januari 2004 wie kan mij helpen om foto,s die ik van een videocam heb afgehaald met het programma DV STUDIO 2 om deze te emailen. eerst kon het wel maar nu niet meer en nu zijn ze niet te openen ,ik kan ze niet versturen met jpeg.volgens mij stuur ik ze op met dv file?? nu kan mijn dochter ze niet openen hebt geloof ik iets te maken met jpeg maar ik weet niet wat wie kan mij helpen zoals je merk ben ik een beginneling met computers ik gebruik xp prof help mij a.u.b. gerard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Lastig te beantwoorden omdat ik DV Studio niet ken. Begrijp ik t goed dat als je een beeld op je HD vastlegd, je met Opslaan Als, geen jpeg extensie kan kiezen? Sommige programma's hebben idd de onhebbelijke eigenschap een "eigen"extensie aan het bestand te hangen. Je dochter heeft dan eenzelfde programma nodig danwel een programma wat een dergelijke extensie ook ondersteund. Het lijkt dus op een programma probleem. Probeer indien gewenst een algemeen bekend proggie zoals Photoshop of Paint Shop Pro. Die kunnen zeker jpeg files maken. Tenzij er nog een DV studio goeroe is die je verder kan helpen natuurlijk. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 bedankt voor de tip Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 crosspost; op slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen