Ga naar inhoud

Harddisk erbij, maar waar?


Aanbevolen berichten

Ja, bedankt. Ik was er even uit, want het was ook al weer even geleden dat ik zo'n klusje had. Maar met Partition Magic ging dat even snel. Alleen vind ik het een beetje vreemd dat er zomaar 500 MB afgepikt wordt voor NFTS (?) Is dat nou nodig? De andere partities hebben dat niet. PS weten jullie soms ook waarom ik geen icoontje meer kan uploaden voor onder m'n naam? Of moet ik voor zo'n kleinigheidje bij de webmaster zijn?
Link naar reactie
[quote:24cb4e0333="JasperW"]Ja, bedankt. Ik was er even uit, want het was ook al weer even geleden dat ik zo'n klusje had. Maar met Partition Magic ging dat even snel. Alleen vind ik het een beetje vreemd dat er zomaar 500 MB afgepikt wordt voor NFTS (?) Is dat nou nodig? De andere partities hebben dat niet. PS weten jullie soms ook waarom ik geen icoontje meer kan uploaden voor onder m'n naam? Of moet ik voor zo'n kleinigheidje bij de webmaster zijn?[/quote:24cb4e0333] Je moet je plaatje ff zeten op een website, en dan de afbeelding uploaden oploaden vanaf die site. Dan moet het werken. Dat stons ook laatst in de Feedback. Zoe daar ff rond naar een bericht met Avantar ofzow
Link naar reactie
Doel je hier op blauw? Main Entry: av·a·tar Pronunciation: 'a-v&-"tär Function: noun Etymology: Sanskrit avatAra descent, from avatarati he descends, from ava- away + tarati he crosses over -- more at UKASE, THROUGH Date: 1784 1 : the incarnation of a Hindu deity (as Vishnu) 2 a : an incarnation in human form b : an embodiment (as of a concept or philosophy) often in a person 3 : a variant phase or version of a continuing basic entity In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon.
Link naar reactie
[quote:a402b046e2="Vandread"][quote:a402b046e2="The_Dude"]In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon.[/quote:a402b046e2] sommige mensen nemen dit wel heel letterlijk :roll: :lol:[/quote:a402b046e2] Nooit geweten dat je er zoo uit zag, Vandread
Link naar reactie
Dude schreef: [quote:ab4b9267ed]Main Entry: av·a·tar Pronunciation: 'a-v&-"tär Function: noun Etymology: Sanskrit avatAra descent, from avatarati he descends, from ava- away + tarati he crosses over -- more at UKASE, THROUGH Date: 1784 1 : the incarnation of a Hindu deity (as Vishnu) 2 a : an incarnation in human form b : an embodiment (as of a concept or philosophy) often in a person 3 : a variant phase or version of a continuing basic entity In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon.[/quote:ab4b9267ed] Hmmm. Ja, zo ongeveer. Bovenstaande tekst is een westers aftreksel van de Indiaase betekenis (Vishnu, nou ja! :D ). Mijn wortels liggen in India, daar ken ik de term van, ja. Het betekent precies het zelfde als jouw definitie maar dan heel anders! :wink: Mijn belichaming op het net, zo had ik het nog niet bekeken! Och, otkan amahl! :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...