anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Ik heb, als slave ingesteld, een harddisk geïnstalleerd. In het Bios vind ik 'm terug en ook in Apparaatbeheer. Maar niet in de Verkenner. Vergeet ik iets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 formatteren? 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Zie je hem dan ook niet in Deze Computer? 8) Heb je de schijf al gepartitioneerd, en geformarteerd? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Ja, bedankt. Ik was er even uit, want het was ook al weer even geleden dat ik zo'n klusje had. Maar met Partition Magic ging dat even snel. Alleen vind ik het een beetje vreemd dat er zomaar 500 MB afgepikt wordt voor NFTS (?) Is dat nou nodig? De andere partities hebben dat niet. PS weten jullie soms ook waarom ik geen icoontje meer kan uploaden voor onder m'n naam? Of moet ik voor zo'n kleinigheidje bij de webmaster zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 [quote:24cb4e0333="JasperW"]Ja, bedankt. Ik was er even uit, want het was ook al weer even geleden dat ik zo'n klusje had. Maar met Partition Magic ging dat even snel. Alleen vind ik het een beetje vreemd dat er zomaar 500 MB afgepikt wordt voor NFTS (?) Is dat nou nodig? De andere partities hebben dat niet. PS weten jullie soms ook waarom ik geen icoontje meer kan uploaden voor onder m'n naam? Of moet ik voor zo'n kleinigheidje bij de webmaster zijn?[/quote:24cb4e0333] Je moet je plaatje ff zeten op een website, en dan de afbeelding uploaden oploaden vanaf die site. Dan moet het werken. Dat stons ook laatst in de Feedback. Zoe daar ff rond naar een bericht met Avantar ofzow Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Hier is de TOPIC die je zoekt JASPERW: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=102956 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Bedankt, FTP. Maar dit is niet wat ik bedoelde. Dit staat ook in de handleiding (zie boven). Maar ik wil alleen weer een icoontje onder m'n naam. Vroeger ging dat wel, maar ineens niet meer. Dat kon gewoon door te uploaden van je pc. En jammer van die 500 MB. dag Jasper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Uploaden via mijn pc lukte bij mij ook niet. Ik heb het ook via een website gedaan dan lukt het wel zoals je ziet :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 ff offtopic... moet nog steeds een avatar soepen 8) nog geen tijd/zin voor gehad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 slaat dit ergens op? ... moet (wie?) een avator (????) soepen (???) en dan nog off topic ook. Als je wat te vertellen hebt, is het dan niet handig als je gewoon ABN spreekt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 [quote:bfeb54f9f7="JasperW"]slaat dit ergens op? ... moet (wie?) een avator (????) soepen (???) en dan nog off topic ook. Als je wat te vertellen hebt, is het dan niet handig als je gewoon ABN spreekt?[/quote:bfeb54f9f7] Avatar = Icoontje/Plaatje onder je naam soepen is volgens mij wat hij bedoelt zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 voor uploaden avatar zie dit topic http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=102956 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Soepen is photoshoppen denk ik. Avatar is dde officiele benaming van zo'n icoontje idd. In je profiel kun je helemaal beneden een afbeelding uploaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 [quote:2ace4036ec]Avatar is dde officiele benaming van zo'n icoontje idd.[/quote:2ace4036ec] Oh ja? Hoe komen jullie daar aan? Ik ken het woord al jaren, maar volgens mij betekent het iets *heel* anders! :P Nu heb ik wel meer vertalingen van Avatar hehoord maar deze kende ik nog niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Doel je hier op blauw? Main Entry: av·a·tar Pronunciation: 'a-v&-"tär Function: noun Etymology: Sanskrit avatAra descent, from avatarati he descends, from ava- away + tarati he crosses over -- more at UKASE, THROUGH Date: 1784 1 : the incarnation of a Hindu deity (as Vishnu) 2 a : an incarnation in human form b : an embodiment (as of a concept or philosophy) often in a person 3 : a variant phase or version of a continuing basic entity In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 [quote:fa54867064="The_Dude"]In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon.[/quote:fa54867064] sommige mensen nemen dit wel heel letterlijk :roll: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 [quote:a402b046e2="Vandread"][quote:a402b046e2="The_Dude"]In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon.[/quote:a402b046e2] sommige mensen nemen dit wel heel letterlijk :roll: :lol:[/quote:a402b046e2] Nooit geweten dat je er zoo uit zag, Vandread Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 ik heb et niet oveer mezelf lolbroek ;) ga me eigen foto er niet in zetten ^_^ dan schrikken jullie helemaal :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Dude schreef: [quote:ab4b9267ed]Main Entry: av·a·tar Pronunciation: 'a-v&-"tär Function: noun Etymology: Sanskrit avatAra descent, from avatarati he descends, from ava- away + tarati he crosses over -- more at UKASE, THROUGH Date: 1784 1 : the incarnation of a Hindu deity (as Vishnu) 2 a : an incarnation in human form b : an embodiment (as of a concept or philosophy) often in a person 3 : a variant phase or version of a continuing basic entity In dit geval is het icoontje Avatar genoemd omdat het de belichaming is van jezelf op het net. Het is iets wat jou vertegenwoordigd. Je bent incarnated in het icoon.[/quote:ab4b9267ed] Hmmm. Ja, zo ongeveer. Bovenstaande tekst is een westers aftreksel van de Indiaase betekenis (Vishnu, nou ja! :D ). Mijn wortels liggen in India, daar ken ik de term van, ja. Het betekent precies het zelfde als jouw definitie maar dan heel anders! :wink: Mijn belichaming op het net, zo had ik het nog niet bekeken! Och, otkan amahl! :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen