Ga naar inhoud

Need some help :'(


Aanbevolen berichten

Hey, Me cdrom speler was kapot, dus ik dacht ik leen even onder uit de pc van me ouders de CDbrander (maar die is ook 32speed cdrom speler) en zet die even in mijn computer om windows te installen. Niks aan de hand, de pc van me ouders was trouwens van het stroomnet afgekoppelt toen ik de cdspeler eruit haalde. Maar nu ik de cdrom speler had terug gezet, en je startte op XP-pro een acount, dan viel na 10 seconde de pc uit wegens een hardware crash. heb ik dat nagezocht en bleek dat het door easy cd creator kwam. best wel gek, want de pc stond UIT dus er kent helemaal NIKS verandert niet :-? :-? Nu heb ik Easy cd creator eraf gegooit, en nu start ie helemaal niet meer op. Hij zegt tijdens het opstarten (als dat laad balkje van Xp kom) "De pc word nu uitgeschakelt wegens een fout melding, bla bla bla, controleer of u nieuw aangeslote hardware goed heeft geplaats en verwijder deze eventueel" Nu zit ik dus vast, want ik heb geen windows XP Herstel diskette en ik ken de pc niet formateren omdat me vader zijn favoriette niet kwijt wilt en zijn emailtjes moet hebben. En zit ik dus vast. Hulp zou geen overbodige luxe zijn ghe ghe ghe. Mvg, Mick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...