Ga naar inhoud

USB key probleem???


Aanbevolen berichten

Ik heb een USB key van Apacer 64 Mb USB 2.0 Nou heb ik het volgende probleem: -Ik moet de laptop met win98 iedere keer opniew opstarten als ik hem erin plug. Terwijl ik dat niet hoef te doen voor mijn pc met windows XP Wie weet een oplossing?? BTW: onder win98 wordt een aparte driver gebruikt zat op de cd Bij voorbaat dank alwin Winius
Link naar reactie
Ik ben op zoek naar een niet al te dure usb-key van 64 mb. De usb-key zou ik graag aan mijn sleutelbos willen vastmaken en moet direct te herkennen zijn op Windows 2000 / ME / XP. Als er een goedkope usb-key van 64 mb zou zijn die direct door Windows 98 herkent zou worden zou dit een uitkomst zijn. Ik zit te denken aan de Apacer USB 2.0 Handy Steno Pen Drive 64MB. Is dit een goede keuze?
Link naar reactie
[quote:f625e3cd08="allcheats"]Win98 doet geen usb key het kan je beter een floppie nemen van maxtor met meer dan 100 mb ruimte zijn te koop bij www.conrad.nl iets van 30 euro ofzo mzzl 8)[/quote:f625e3cd08] De meeste keys doen het ook onder w98, alleen moet je er dan een driver voor installeren. Vanaf windows ME wordt de key zonder driver herkent.
Link naar reactie
[quote:969a21f942="belske"]usb werkt NOOIT zonder driver de drivers zijn in de nieuwere bestuuringsystemen opgenomen je hebt altijd een driver nodig correct me if i am wrong.[/quote:969a21f942] dat zit idd in het besturingssysteem dus er hoeft geen driver [b:969a21f942]geinstalleerd[/b:969a21f942] te worden. Beetje een taalkundige discussie, maar nu voor iedereen duidelijk :wink:
Link naar reactie
[quote:8bd114ff2c]Ik ben op zoek naar een niet al te dure usb-key van 64 mb. De usb-key zou ik graag aan mijn sleutelbos willen vastmaken en moet direct te herkennen zijn op Windows 2000 / ME / XP. Als er een goedkope usb-key van 64 mb zou zijn die direct door Windows 98 herkent zou worden zou dit een uitkomst zijn. Ik zit te denken aan de Apacer USB 2.0 Handy Steno Pen Drive 64MB. Is dit een goede keuze? [/quote:8bd114ff2c] Ehhh hij zoekt toch een optie om meteen te kunnen gebruiken en niet eerst installeren????? Ehhhh?? mzzl 8)
Link naar reactie
Ik heb dus een usb key van Apacer, 256mb. Deze werkt zonder extra drivers te installeren op windowsME, 2000 en XP. Onder win98SE moest ik eerst de bijgeleverde driver installeren. Voor andere besturingssystemen zou ik niet weten of er nog een driver geinstalleerd moet worden. Van windows98SE laat staan van 98 kun je niet verwachten dat deze zo maar usb key's gaan herkennen. Onder win98 draait zowieso al bijna niet van usb(2.0).
Link naar reactie
[quote:dc296ca78c="allcheats"] Ehhh hij zoekt toch een optie om meteen te kunnen gebruiken en niet eerst installeren????? Ehhhh?? mzzl 8)[/quote:dc296ca78c] Alle USB-sticks worden pas herkend zonder driver installeren vanaf ME. Als je dus niks wilt installeren ben je dus aangewezen op floppies aangezien CD-RW verre van handig/betrouwbaar is om bestanden tussen diverse PC's uit te wisselen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...