anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Delen Geplaatst: 31 december 2003 Ik heb een USB key van Apacer 64 Mb USB 2.0 Nou heb ik het volgende probleem: -Ik moet de laptop met win98 iedere keer opniew opstarten als ik hem erin plug. Terwijl ik dat niet hoef te doen voor mijn pc met windows XP Wie weet een oplossing?? BTW: onder win98 wordt een aparte driver gebruikt zat op de cd Bij voorbaat dank alwin Winius Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Staat dat ook in de handleiding? Krijg je gewoon een bericht op je scherm dat je moet rebooten of wat? Trouwens over je signature: dat is een beetje krom engels. Misschien is dit beter: "The way games should be" ofzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Ik heb de 256mb versie en ik heb geen problemen onder win98SE. De key word gewoon herkent. Misschien moet je de drivers opnieuw installeren of de nieuwe/andere drivers van hun website downloaden. Eerst drivers installeren en dan pas de key in je usb poort pluggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Hij herkent hem gewoon niet meer en herkent hem pas weer na het rebooten. Maar net deed die het weer wel mayby dat het kabeltje van de usb in de laptop niet goed vast zit. Maar lijkt mij stug omdat het lampje wel gaat branden. Bij voorbaat dank Alwin WInius Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 Je hebt op je laptop Windows98 en geen windows98SE. (SE is welgeschikt voor USB, maar WIn98 slechts beperkt). Daar zit het probleem volgens mij. Memory keys op 98SE werkt zoals het hoort Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Ik ben op zoek naar een niet al te dure usb-key van 64 mb. De usb-key zou ik graag aan mijn sleutelbos willen vastmaken en moet direct te herkennen zijn op Windows 2000 / ME / XP. Als er een goedkope usb-key van 64 mb zou zijn die direct door Windows 98 herkent zou worden zou dit een uitkomst zijn. Ik zit te denken aan de Apacer USB 2.0 Handy Steno Pen Drive 64MB. Is dit een goede keuze? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Die dingen van Apacher zijn op zich van goede kwaliteit, heb er eentje van 128MB (64MB was niet meer te krijgen). Er zit zo'n dockingstation bij wat erg handig is als je geen USB-aansluiting aan de voorkant van je kast hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 Win98 doet geen usb key het kan je beter een floppie nemen van maxtor met meer dan 100 mb ruimte zijn te koop bij www.conrad.nl iets van 30 euro ofzo mzzl 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 [quote:f625e3cd08="allcheats"]Win98 doet geen usb key het kan je beter een floppie nemen van maxtor met meer dan 100 mb ruimte zijn te koop bij www.conrad.nl iets van 30 euro ofzo mzzl 8)[/quote:f625e3cd08] De meeste keys doen het ook onder w98, alleen moet je er dan een driver voor installeren. Vanaf windows ME wordt de key zonder driver herkent. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 usb werkt NOOIT zonder driver de drivers zijn in de nieuwere bestuuringsystemen opgenomen je hebt altijd een driver nodig correct me if i am wrong. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2004 [quote:969a21f942="belske"]usb werkt NOOIT zonder driver de drivers zijn in de nieuwere bestuuringsystemen opgenomen je hebt altijd een driver nodig correct me if i am wrong.[/quote:969a21f942] dat zit idd in het besturingssysteem dus er hoeft geen driver [b:969a21f942]geinstalleerd[/b:969a21f942] te worden. Beetje een taalkundige discussie, maar nu voor iedereen duidelijk :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 [quote:8bd114ff2c]Ik ben op zoek naar een niet al te dure usb-key van 64 mb. De usb-key zou ik graag aan mijn sleutelbos willen vastmaken en moet direct te herkennen zijn op Windows 2000 / ME / XP. Als er een goedkope usb-key van 64 mb zou zijn die direct door Windows 98 herkent zou worden zou dit een uitkomst zijn. Ik zit te denken aan de Apacer USB 2.0 Handy Steno Pen Drive 64MB. Is dit een goede keuze? [/quote:8bd114ff2c] Ehhh hij zoekt toch een optie om meteen te kunnen gebruiken en niet eerst installeren????? Ehhhh?? mzzl 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 Ik heb dus een usb key van Apacer, 256mb. Deze werkt zonder extra drivers te installeren op windowsME, 2000 en XP. Onder win98SE moest ik eerst de bijgeleverde driver installeren. Voor andere besturingssystemen zou ik niet weten of er nog een driver geinstalleerd moet worden. Van windows98SE laat staan van 98 kun je niet verwachten dat deze zo maar usb key's gaan herkennen. Onder win98 draait zowieso al bijna niet van usb(2.0). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 [quote:dc296ca78c="allcheats"] Ehhh hij zoekt toch een optie om meteen te kunnen gebruiken en niet eerst installeren????? Ehhhh?? mzzl 8)[/quote:dc296ca78c] Alle USB-sticks worden pas herkend zonder driver installeren vanaf ME. Als je dus niks wilt installeren ben je dus aangewezen op floppies aangezien CD-RW verre van handig/betrouwbaar is om bestanden tussen diverse PC's uit te wisselen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen