Ga naar inhoud

Harde schijf kapot?


Aanbevolen berichten

Hallo lezers, Ik heb in een van mijn PC's een 6GB Maxtor schijf liggen. Ik kan sinds vandaag geen data meer op die schijf lezen. Het systeem blijft gewoon "hangen". Je hoort hem dan geluid maken, en dan even weer niet. Volgens mij heeft die harde schijf de geest gegeven. :( :x Is er nog een oplossing om die schijf aan de praat te krijgen? :( P.S. Ik heb hem nu in een andere PC aangesloten, maar daar doet ie hetzelfde. MVG, FTPserver
Link naar reactie
Ja en niet zo ongeduldig :evil: , het zijn feestdagen. Download bij www.maxtor.com de utility powerdiag (dachj dat ie zo heet). Hij maakt een bootflop aan en die draai je tegen de hd aan. Bij geavanceerd kan je hem ook zeggen fouten in de firmware of zo te repareren. Het kan helpen. Als ie zegt dat alles oke is dan hebben we met een ander probleem te maken. Succes
Link naar reactie
[quote:879ea5c211="Bosje"]Ja en niet zo ongeduldig :evil: , het zijn feestdagen. Download bij www.maxtor.com de utility powerdiag (dachj dat ie zo heet). Hij maakt een bootflop aan en die draai je tegen de hd aan. Bij geavanceerd kan je hem ook zeggen fouten in de firmware of zo te repareren. Het kan helpen. Als ie zegt dat alles oke is dan hebben we met een ander probleem te maken. Succes[/quote:879ea5c211] Of bedoelde je Powermax :-? Powermax heb ik namelijk al wel eens gedraaid, maar ook hier slechte resultaten :cry:
Link naar reactie
[quote:18ebbe71de="allcheats"]BTW: kan je nog wel in dos komen??? Zo ja voer dit eens in als je toch niks meer hebt te verliezen! format c: /s mzzl 8)[/quote:18ebbe71de] Ik heb dat al eens gedaan. In DOS zie ik ook nog de hardeschijf. Ik heb de gewone format C: gedaan, en ook deze format format /q /s C: en ook nog format /s C: gedaan. Waarom moeten er systeem bestanden gemaakt worden op die schijf? Dat zijn toch die command.com bestanden? Ik kan toch net zogoed eens /s weg laten. Maar in iedersgeval toch nog bedankt voor je bericht :D :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...