Ga naar inhoud

Machine pakt even water maar stopt daarn


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Indesit IWC5145 en sinds gisteren doet hij het niet meer. Als ik hem aanzet dan pakt hij wel water, dit duurt ongeveer 10 seconden en daarna hoor ik hem nog een paar keer tikken (schakelen??) om vervolgens niks meer te doen. Als ik daarna de stekker er uit trek en er weer in doe (resetten) dan kan ik het programma 'pompen' kiezen en dan wordt het water afgepompt zodat ik daarna de was uit de wasmachine kan halen. Dat programma doet het dan dus wel. Ik heb daarna nog een ander programma geprobeerd maar dat gaf het zelfde resultaat: even water pakken en daarna even tikken (schakelen?) en daarna weer niks. Wat kan dit zijn?? Alvast bedankt voor de hulp! Eric
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 jaren later...
  • 1 jaar later...
Hallo, wij hebben een AEG Lavamat 16800, die had kapotte lagers, is gerepareerd, stond daar voor een paar dagen op zn kop maar staat weer in elkaar en op zn pootjes, nu pakt hij wel water voor de 40 graden hoofdwas maar stopt daarna. Ook bij koude was. Geen foutcode maar terug naar starttijd. Centrifugeren ok, afpompen ok. Enig idee waar te kijken, te checken?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...