Ga naar inhoud

Draadloze logitech muis


Aanbevolen berichten

Weet iemand waarom deze [url=http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1792&contentid=5269&countryid=22&languageid=13]logitech muis [/url]niet goed werkt met oplaadbare batterijen? Als ik de oplaadbare batterijen in de muis doe dan reset ik hem en werkt ie +/- 1 minuut en doet daarna niks meer. Ik gebruik XP pro. sp1 met originele driver van logitech. P.S. de oplaadbare batterijen zijn vol.
Link naar reactie
[quote:d1b5dd1d18="FTPserver"]Ik heb in mijn muis van die speciale digitale-foto batterijen zitten. Die zijn namelijk krachtig, en je kunt ze gewoon opladen. Eerlijk gezegd ben ik niet meer zo'n fan van draadloss spul, je hebt er best wel vaak problemen mee :cry: :-? :wink:[/quote:d1b5dd1d18] Nou, ja, dan moet ie die dus hebben. Ik ben ook niet weg van draadloze troep. ik heb gewoon een of ander lite-on ragtoestsenbordje en ik vind dat trouwesn lekkerder dan zo'n logitech met zero degree tilt. en ik heb ook een Logitech MX300 muis. die is echt goddelijk.
Link naar reactie
wat heb je d'r nou aan ik had vroeger een draadloze muis die deet het een half jaar maar in die tussentijd had ik hem zelfs in elkaar moeten lijmen omdat hij vaak an mijn bureau valt en vanuit je bed achter de pc is helemaal niet te doen met een draadloze muis een toetsenbord kan dan wel maar wat heb je aan een toetsenbord zonder muis (tenzij je alle sneltoetsen uit je kop ken)
Link naar reactie
[quote:7744d495c4="Indian Chief"]Ik heb denk ik de oplossing. De oplaadbare batterijen die erin zaten en maar één minuut deden zijn 1.2v en 700mAh. Nu heb ik 1.2v en 1800mAh erin zitten en het werkt nog steeds. Ze waren wel vol maar blijkbaar is 700mAh te zwak voor mijn muis.[/quote:7744d495c4] Ik heb ook 1800mAh batterijen erin zitten. Bij mij werken ze ook perfect. Maar blijf wel lief voor je muis he :lol: Anders heb je dadelijk weer problems :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...