Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

je wilt zeker een kast los kopen (zoals velen) [quote:ef9a0cfe5c] Q: Can I just purchase a case from Alienware? A: Unfortunately not, Alienware® colored cases are one of the famous Alienware symbols, and are only available with complete systems.[/quote:ef9a0cfe5c] ze zijn iig op basis van chieftec/antec kasten (is ook nog een globaal merk van weet ik zo ff niet uit me kop) alienware bestaat al een tijdje en ik denk dat ze iig betrouwbaar zijn etc (anders zouden ze al lang weer weg zijn ;) ) ervaring van iemand die er een muis+toetsenbord gekocht heeft: [quote:ef9a0cfe5c] Thursday 28 August 2003 11:35 ik heb ze al eens gebeld , omdat ik op zoek was naar een chieftech-kleur-blauw toetsenbord en muis . heb toen meteen maar gevraagd of ze die kast los verkochten , nee dus . bestellen daar is aan de dure kant ( understatement ) ik heb daar ramplank en muis gekocht in kleur van me kast + shipping and handeling , was ong. 160 euro kwijt voordat ik et in huis had ( als je maar gestoord genoeg bent ) maar dan heb je wel kwaliteit en spuitwerk waar je U tegen zegd . ( + je krijgt een gartis T-shirt , en daar deed ik et eigenlijk voor ) en een hele rompslomp met bestellen , ik d8 : makkelijk met VISA te bestellen , bellen ze je thuis om alle gegevens te bevestigen . maar ik hou het in de gaten als ze die kast los gaan verkopen . krijg om de 2 weken wel een mailtje met nieuwe producten en nieuws van alienware.[/quote:ef9a0cfe5c] jaja dit komt van [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/784934/last/]GOT[/url] ;)
Link naar reactie
Jammer dat ze geen losse kasten verkopen inderdaad of dat de Taiwanese hardwarebakker die die kasten bakt, ze niet ook los te koop aanbiedt. Ik zag op hun site dat je behalve de strak metallic kleuren van de kast ook nog standaard een paar kleuren kunt kiezen voor een ledje achter die 'ogen', erg geinig allemaal. Nu zocht ik het niet voor mij maar voor een collega maar na vandaag meermaals naar die kasten gekeken te hebben, kreeg ik zelfs last van hebberigheid. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...