Ga naar inhoud

Laptop en PC combineren


Aanbevolen berichten

Hallo mensen! Binnenkort ga ik op kamers. Ik heb dan naar alle waarschijnlijkheid veel te weinig ruimte om mijn PC naast mijn laptop te gebruiken. Daarom zat ik zo te denken. Op de PC en de laptop staan veel dubbele dingen (met name programma's), en data uitwisselen is niet altijd even makkelijk. Het lijkt me handig als het mogelijk zou zijn om de positieve punten van de LT en de PC te combineren. En dan bedoel ik zowel rekenkracht, hardware alswel opslagcapaciteit. Wat ik eigenlijk graag zou willen doen is van de PC een soort van dockingstation maken. Zijn er mensen die daarover mee zouden willen denken?? Punten waar ik mee zit zijn oa. de snelheid van de verbinding (ik heb daar wel de beschikking over een snel netwerk), wat er op de pc aan software moet draaien, enz.... Graag hoor ik het als mensen hier hele creatieve ideeën over hebben, of dat er al oplossingen bestaan voor iets!! Bedankt! Jasper
Link naar reactie
PC heeft bv ook beter geluid en grafische kaart. Maar ik heb er een nachtje over geslapen, en ik dank dat ik het volgende wil: Ik wil mijn pc stand-alone laten draaien (met een zo klein mogelijke OS), die alle HD's en CD-ROM-stations deelt. Het liefst ook printers. Daarbij moet de verbinding tussen de LT en de PC natuurlijk zo snel mogelijk zijn! (Wat zijn daar tegenwoordig de mogelijkheden voor?) Het liefst heb ik echter dat de PC ook bepaalde berekeningen uitvoert voor de LT. Is dit mogelijk?? thanks!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...