Ga naar inhoud

Probleem met branden CD in Nero 5.5


Aanbevolen berichten

[quote:74848dc123="Irene"]Als ik probeer een (data) CD te branden met Nero 5.5.10.54 op mijn nieuwe computer met windows XP krijg ik onveranderd de foutmelding "Session fixation error" Alles lijkt goed te gaan tot de Lead in/lead out geschreven moet worden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen (de laatste versie van Nero heb ik dus al opgehaald)[/quote:74848dc123] 1. Je probeert teveel data te branden. Of 2. Het is een (bekende) bug in Nero. Of 3. Je CD-brander heeft problemen met dit type CD-R. 4. Nero 5.5.10.54 is niet de laatste versie.
Link naar reactie
[quote:ff5122d716="Irene"]Dan lijkt me 3) het meest waarschijnlijk. Zelfs 1 bestand branden werkt niet, volgens mij is het de laatste versie en op de site van Nero kan ik er niets over vinden. Maandag een ander soort CD kopen, kijken of dit wel wil. Anders terug ermee![/quote:ff5122d716] [url=http://www.nero.com/en/helptool/530.htm]Nero geeft zelf het volgende aan...[/url] [url=ftp://ftp6.nero.com/RegistryChecker.exe]Er is ook een tool beschikbaar die driver problemen zou moeten verhelpen.[/url] [url=http://www.nero.com/en/index.html]Nero zit al op versie 6[/url] En... volgens mij ben je door deze fout niet je zojuist gebrande CD-R kwijt. Met een andere tool zou je hem alsnog moeten kunnen finalizen.
Link naar reactie
Zou je ook wat specs kunnen meegeven, zoals merk type brander. Gaan we weer : Hoe is ie aangesloten ? Het beste is als Master DMA aangezet ? Interne Brand proggie XP uitgezet ? Nieuwste ASPI drivers geinstalleerd ? Defrag gedraaid ? Check ook op spyware en virussen. Om het probleem beter aan te kunnen moet je tijdens het branden voorlopig je antivirus maar uitzetten en geen andere pgms draaien of zo totdat de boel stabiel is. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...